کد خبر: ۱۶۰۸۳۲
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۸/۱۱

تولید ۱۸میلیون تن سیمان مازاد و قیمت درب کارخانه و بازار آزاد
نماینده مجلس اعلام کرد :

تولید ۱۸میلیون تن سیمان مازاد و قیمت درب کارخانه و بازار آزاد

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع مجلس از ۱۸ میلیون تن سیمان مازاد خبر داد و گفت: قیمت هر پاکت سیمان درب کارخانه و بازار آزاد باید ۱۳.۵و ۱۷.۵ هزار تومان باشد اما دلالان نمی گذارند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بهزاد رحیمی درباره افزایش قیمت سیمان به خانه ملت گفت: هرچند ۱۸ میلیون تن سیمان مازاد تولید می شود اما رشد بهای پاکت سیمان و افزایش هزینه حمل و نقل موجب افزایش قیمت این محصول شده است.

وی ادامه داد: قیمت هر پاکت سیمان درب کارخانه باید۱۳۵۰۰ و در بازار آزاد ۱۷۵۰۰ تومان باشد اما به دلیل حاشیه بازار و دست‌های پشت پرده، قیمت‌ها بیشتر از نرخ مصوب شده که به جیب دلالان می‌ رود و با توجه به اثر مستقیم سیمان بر قیمت تمام شده تولید مسکن، وزارت صنعت باید به این موضوع به صورت جدی ورود کرده و از فعالیت سوداگران جلوگیری کند.

رحیمی افزود: در حال حاضر مشکلی در تولید سیمان وجود ندارد و تولید مازاد نیاز است اما زمینه صادرات سیمان وجود ندارد. همانند فولاد، دلال بازی موجب افزایش قیمت سیمان بیش از نرخ مصوب شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» سهامدار حقیقی | ساعت ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۸/۱۱
0
0
پاسخ
خیلی جالب !! رییس جمهور به محض اطلاع ار روند نزولی ارز وسکه فرمودند بازار ارز وسکه وسرمایه را متعادل کنیدسکه وطلا ودلار برگست و بعد از ظهر سبز شد ولی بورس امروز قرمز وافت شدید داشت چه خصومتی مسوولین رده بالای مملکتی با بازار سرمایه دارند که در بازار سرمایه بیشتر سهام شرکتها 70 ال 75 درصد افت داشته اند ؟؟؟ولی حمایتی از بازار سرمایه نمیشود
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ