کد خبر: ۱۶۱۰۵۱
۰:۰ - ۱۳۹۹/۸/۱۸

گام دوم افزایش سرمایه شرکت بیمه ای از دو محل سود انباشته و اندوخته

گام دوم افزایش سرمایه شرکت بیمه ای از دو محل سود انباشته و اندوخته

شرکت بیمه ای حاضر در فرابورس از تصمیم هیات مدیره به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه به میزان ۴۳ درصد از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت بیمه سامان که طی معاملات شنبه با افت 1.2 درصدی قیمت سهام و صف فروش روبرو بوده از تصمیم هیات مدیره به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه به میزان 43 درصد خبر داد.

بر این اساس، "بساما" پیرو تصمیمات مجمع فوق العاده 25 دی سال گذشته مبنی بر تصویب افزایش سرمایه از 150 به 250 میلیارد تومان در نظر دارد نسبت به انجام مرحله دوم افزایش سرمایه از 175 به 250 میلیارد تومان اقدام کند.

تامین مالی این شرکت حاضر در بازار اول معاملات فرابورس در صورت موافقت سازمان بورس از دو محل سود انباشته و سایر اندوخته ها اعمال می شود تا صرف ارتقای رتبه توانگری مالی ،افزایش سطح و محدوده حضور در هریک از زمینه های بیمه گری ، افزایش میزان قبول ریسک و یا نگهداری ، توسعه حجم فعالیت در سایر زمینه ها غیر بیمه ای بر اساس اساسنامه مصوب ، افزایش فعالیت سرمایه گذاری، تحصیل اموال و دارایی های مورد نیاز برای توسعه فعالیت ها، گسترش شبکه فروش و تعدد شعب به اتکای توان مالی، توانمند سازی شبکه فروش و تجهیز آنها با منابع مکفی شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ