کد خبر: ۱۶۱۰۸۷
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۸/۱۸

تعطیلی دو هفته‌ای پایتخت تهران منتفی است / دو آمار منفی از کرونا
استاندار تهران :

تعطیلی دو هفته‌ای پایتخت تهران منتفی است / دو آمار منفی از کرونا

استاندار تهران با اعلام منتفی شدن تعطیلی دو هفته‌ای پایتخت، آمار ناخوشایندی از کرونا داد که طبق آن میانگین بستری بیماران به ۶۴۰۰ نفر رسید و آزمایش های PCR حدود ۶۰ درصد بیشتر شده است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی گفت: برای تعطیلی دو هفته‌ای تهران پیشنهادی داده شد اما با بررسی ابعاد ، تصمیم گرفته شد فعالیت گروه‌های دو، سه و چهار از ساعت ۱۸ به بعد متوقف شود.

وی افزود: ۴۳ شهرستان استان تهران که در ابتدا اسامی آن‌ها اعلام شد و ۴۴ شهرستان دیگر هم بعدا به آن‌ها اضافه شدند، مشمول این تصمیم شدند. وزارت کشور و بسیج در سه روز آینده ، طبق تفاهم نامه‌ای اقدامات مربوط به پیشگیری، شناسایی به هنگام، غربالگری و قرنطینه و اقدامات حمایتی از افراد نیازمند را اجرا خواهند کرد.

محسنی بندپی ادامه داد: اقدام دیگر، افزایش نظارت‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا خواهد بود.متأسفانه هنوز در استان تهران میزان پذیرش بیماران از  ترخیص بیشتر بوده و امروز میانگین بستری بیماران با افزایش تدریجی به ۶۴۰۰ نفر رسید و طبق اعلام وزارت بهداشت از دیروز انجام آزمایش های PCR از ۲۵ به ۴۰ هزار مورد افزایش یافته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ