کد خبر: ۱۶۱۲۸۷
۱۳:۰ - ۱۳۹۹/۸/۲۳

تازه ترین ادعای ترامپ از تقلب در انتخابات آمریکا: حذف ۲.۷ میلیون رأی !

تازه ترین ادعای ترامپ از تقلب در انتخابات آمریکا: حذف ۲.۷ میلیون رأی !

ترامپ در تازه ترین ادعا از حذف ۲.۷ میلیون رأی به نفع بایدن در سراسر آمریکا توسط شرکت آمریکایی فعال در زمینه رأی‌دهی الکترونیکی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از آسوشیتدپرس، ترامپ با اشاره به تقلب گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در توییتر اعلام کرد: شرکت "دامینیون سیستم" که در زمینه فروش سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای مربوط به رأی‌دهی الکترونیکی فعالیت دارد، ۲.۷ میلیون رأی را حذف کرده است.

وی افزود: بررسی آمارها نشان می‌دهد، ۲۲‍۱ هزاز رأی در پنسیلوانیا به نفع بایدن تغییر داده شده و ۹۴۱ رأی ترامپ حذف شده است. ایالت‌هایی که از سامانه‌های این شرکت استفاده کرده‌اند، ۴۳۵ هزار رأی را از ترامپ به بایدن تغییر داده‌اند.

بر اساس این گزارش، بایدن تاکنون ۲۹۰ رأی الکترال و ترامپ ۲۱۷ رأی الکترال کسب کرده‌اند.هنوز ۱۱ ، ۱۶و ۱۵ رأی الکترال در ایالت های آریزونا، جورجیا و کارولینای شمالی به نامزد دموکرات اختصاص داده‌ نشده است.

در ایالت جورجیا بر اساس شمارش ۹۹ درصد آرا، بایدن با ۰.۲ درصد اختلاف از ترامپ پیش افتاده است.

طبق قوانین آمریکا، هر یک از نامزدهای انتخاباتی با کسب ۲۷۰ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور ،مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می‌آورد.

ترامپ از پذیرش شکست امتناع کرده و شکایت‌هایی را در چند ایالت علیه مطرح کرده است. حداقل دو ایالت تاکنون ادعای ستاد انتخاباتی ترامپ را رد کرده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ