کد خبر: ۱۶۱۴۰۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۸/۲۶

اذعان ترامپ به برنده شدن بایدن در انتخابات تقلبی با سرقت آرا

اذعان ترامپ به برنده شدن بایدن در انتخابات تقلبی با سرقت آرا

ترامپ با تکرار ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری برای اولین بار از واژه برنده شدن برای رقیب دموکرات استفاده و بطور تلویحی به پیروزی وی اذعان کرد اما دقایقی بعد حرف را پس گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دونالد ترامپ پس از گذشت حدود دو هفته از روز انتخابات آمریکا با انتشار پیامی در توییتر برای اولین‌ بار اعلام کرد: بایدن برنده شد زیرا در انتخابات تقلب شد. هیچ ناظر یا مراقبی اجازه ورود نیافت، رای ها توسط یک شرکت خصوصی متعلق به چپ گراهای افراطی موسوم به دومینیون با اعتباری بد و تجهیزاتی ناقص دسته بندی شد، تجهیزاتی که حتی نمی توانند در تگزاس (که با اختلاف در آن پیروز شدم) مورد تائید قرار گیرند. رسانه های جعلی و ساکت و سایر موارد! 

وی به فاصله کوتاهی توییت قبلی را تفسیر و از حرف برگشت: بایدن فقط در چشم رسانه های جعلی برنده شد. هیچ چیز را تصدیق نمی کنم! راه زیادی پیش رو داریم . این یک انتخابات تقلبی بود! همه اشکال های فنی که شب انتخابات روی داد در واقع گرفتن مچ کسانی بود که در حال سرقت آرا بودند. آنها در عین حال خیلی موفق شدند بدون آنکه کسی بویی ببرد. انتخابات از طریق پست یک جوک بیمارگونه است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ