کد خبر: ۱۶۱۴۲۸
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۸/۲۶

جزییات بازارگردانی سهام دو بانک ، مخابرات ، ملی مس ، ۷ شرکت دیگر + ۵ صندوق
توسط تامین سرمایه لوتوس پارسیان اعلام کرد:

جزییات بازارگردانی سهام دو بانک ، مخابرات ، ملی مس ، ۷ شرکت دیگر + ۵ صندوق

جزییات بازارگردانی سهام ۱۱ شرکت از جمله دو بانک ، مخابرات ، ملی مس و ۵ صندوق توسط شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان ، اعلام و شفاف سازی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تامین سرمایه لوتوس پارسیان که در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد ، درباره گزارش علمکرد بازارگردانی اعلام کرد: این شرکت که رأساْ و یا از طریق صندوق بازارگردانی امید لوتوس پارسیان به بازارگردانی سهام در بورس و فرابوس می‌پردازد در حال حاضر سهام 11 شرکت‌ و 5 صندوق را بازارگردانی می کند.

این گروه شامل بانک پارسیان، بانک‌ کارآفرین، بیمه پارسیان، گسترش ‌سرمایه‌گذاری‌ ایران‌خودرو، تجارت الکترونیک پارسیان، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، مخابرات ، ملی مس ، فولاد آلیاژی ، قطعات‌ اتومبیل‌ ایران، تامین سرمایه لوتوس پارسیان و صندوق های اعتمادآفرین پارسیان،‌ ثروت‌آفرین پارسیان،  تصمیم، داریک و صندوق پشتوانه‌ طلای لوتوس هستند.

تامین سرمایه لوتوس پارسیان در روزهای پر نوسان و هیجان خرید و فروش با ایفای تعهدات به نقدشوندگی سهام تحت بازارگردانی کمک قابل توجهی کند به نحوی که طی دوره اول شهریور تا دهم آبان ماه در نماد "وپارس" که با صف‌های سنگین روبرو بود بالغ بر یک میلیارد و 160 میلیون سهم معامله کرده است.

همچنین طی این مدت،‌ حجم معاملات صندوق بازارگردانی امید لوتوس پارسیان برای نماد "پارسیان" بالغ بر 32 میلیون سهم ، برای "لوتوس" بیش از 59 میلیون سهم ، "فملی" بالغ بر 45 میلیون سهم؛ "رتاپ" بیش از 30 میلیون سهم ، "ذتاپکیش" 16 میلیون سهم ، بیش از یک میلیون سهم برای هر یک از دو تقدم پارسیان و ذتاپکیش" ، "خگستر" 152 میلیون و 900 هزار سهم، "ختوقا" 44 میلیون سهم، "فولاژ" 1.5 میلیون سهم، "اخابر" بیش از 28 میلیون سهم بود.

علاوه براین برای  صندوق های "اعتماد" 100 هزار واحد، "تصمیم" بیش از 80 میلیون واحد، "داریک" بیش از 20 میلیون واحد، ثروت آفرین پارسیان بیش از 3 میلیون واحد و صندوق طلا بیش از یک میلیون واحد سرمایه‌گذاری بوده است.

براساس این گزارش، طی دوره اول شهریور تا دهم آبان ، کد بازارگردانی تامین سرمایه لوتوس پارسیان بالغ بر 808 میلیون میلیون واحد سرمایه‌گذاری صندوق اعتماد را به ارزش بیش از 2.6 هزار میلیارد تومان ثبت کرده و بالغ بر یک میلیارد واحد سرمایه‌گذاری این صندوق به ارزش بیش از 4.8 هزار میلیارد تومان فروش رفته و به روان شدن معاملات این نماد کمک قابل توجهی شده است.

در نماد "طلا" هم کد بازارگردانی شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان بالغ بر 2 میلیون واحد خریداری کرد و بالغ بر 860 هزار واحد فروش انجام داد که جزییات آن در جدول زیر است:


 

همچنین، تعداد واحد باقی مانده از نماد «طلا» در کد بازارگردانی شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان در ابتدا و انتهای دوره مورد بررسی و بهای تمام شده به شرح جدول ذیل است:

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressi

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ