کد خبر: ۱۶۱۴۶۸
۹:۶ - ۱۳۹۹/۸/۲۷

بازارگردانی سهام یک بانک ، دو پتروپالایشی و ۱۲ نماد دیگر آغاز می شود
از امروز و فردا با دامنه مظنه ۲ و ۳ درصدی:

بازارگردانی سهام یک بانک ، دو پتروپالایشی و ۱۲ نماد دیگر آغاز می شود

عملیات بازارگردانی سهام یک بانک ، دو پتروپالایشی به همراه ۱۲ نماد بورسی و فرابورسی دیگر با دامنه مظنه ۲ و ۳ درصدی از امروز و فردا آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سمیرا خشنود مدیر عملیات بازار شرکت بورس تهران اعلام کرد: عملیات بازارگردانی شرکت‌های نفت بهران، سیمان هگمتان و شکر با شرایط مندرج در جداول از ۲۶ آبان انجام می پذیرد.

همچنین هاجر میر خوشحال مدیر عملیات بازارهای خارج از بورس فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی سهم آشنا یکم مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده در نماد "کباده" مندرج در تابلوی زرد بازار پایه اعلام کرد: بازارگردانی سهام این شرکت با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز سه شنبه ۲۷ آبان همزمان با بازگشایی نماد معاملاتی آغاز می شود.

با عنایت به اختیارات بازارگردان طبق تبصره ۶ بند ۱۱ ماده ۱۰ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس، قیمت مرجع در اولین روز بازگشایی نماد توسط بازارگردان قیمت ۲۱۳۰۳ ریال تعیین شده که این قیمت مبنای تعیین دامنه نوسان قیمت نماد در روز بازگشایی خواهد بود.

قیمت پایانی در جلسه معاملاتی روز سه شنبه ۲۷ آبان مبنای تعیین دامنه نوسان در جلسه معاملاتی بعد از آن خواهد بود. هرگونه مسئولیت ناشی از تعیین قیمت مرجع صرفاً بر عهده بازارگردان هرگونه مسئولیت ناشی از ورود سفارش و انجام معاملات بر عهده خریداران و فروشندگان سهام است.

افسانه اروجی معاون بازار شرکت فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی امید لوتوس پارسیان مبنی بر بازارگردانی در نمادهای "خاور، وآیند" مندرج در تابلوهای زرد و نارنجی بازار پایه اعلام کرد: بازارگردانی این دو نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز سه شنبه ۲۷ آبان آغاز می‌شود.

محمد صادق غزنوی مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز تامین مبنی بر بازارگردانی سهام پالایشگاه لاوان در نماد "شاوان" قابل معامله در بازار دوم فرابورس اعلام کرد: بازارگردانی در این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز چهارشنبه ۲۸ آبان آغاز می‌شود.

محمد صادق غزنوی مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی پاداش پشتیبان پارس مبنی بر بازارگردانی در نماد "مارون" قابل معامله در بازار دوم فرابورس اعلام کرد: بازارگردانی در این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز چهارشنبه ۲۸ آبان آغاز می‌شود.

هاجر میر خوشحال مدیر عملیات بازارهای خارج از بورس فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری بازارگردانی کوشا الگوریتم مبنی بر بازارگردانی سهام سرمایه گذاری صنایع ایران در نماد "وایرا" مندرج در تابلو زرد بازار پایه اعلام کرد: بازارگردانی سهام این شرکت با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز چهارشنبه ۲۸ آبان آغاز می‌شود.

هاجر میر خوشحال مدیر عملیات بازارهای خارج از بورس فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز تامین مبنی بر بازارگردانی در نمادهای "دقاضی ، دشیری" مندرج در تابلو زرد بازار پایه اعلام کرد: بازارگردانی این نمادها با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز چهارشنبه ۲۸ آبان آغاز می‌شود.

هاجر میر خوشحال مدیر عملیات بازارهای خارج از بورس فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سینا بهگزین مبنی بر بازارگردانی در نمادهای "تماوند، وسنا، کمینا، وسین" مندرج در تابلو زرد بازار پایه اعلام کرد: بازارگردانی این نمادها با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز چهارشنبه ۲۸ آبان آغاز می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ