کد خبر: ۱۶۱۵۲۳
۰:۰ - ۱۳۹۹/۸/۲۸

بازارگردانی سهام  ۵ نماد دیگر و هلدینگ معدنی آغاز می شود
از یک آذر با دامنه مظنه ۳ درصدی:

بازارگردانی سهام ۵ نماد دیگر و هلدینگ معدنی آغاز می شود

عملیات بازارگردانی سهام هلدینگ میدکو به همراه ۵ نماد فرابورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی از شنبه اول آذر آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد صادق غزنوی مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس کرد: اعلام پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی اندیشه زرین پاسارگاد مبنی بر بازارگردانی در نمادهای " اتکای، میدکو، بپاس" قابل معامله در بازارهای اول فرابورس، بازارگردانی در این نمادها با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز شنبه یک آذر آغاز می‌شود.

پیرو مجوز فعالیت و درخواست از صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سینا بهگزین مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت پاکدیس در نماد "غدیس" قابل معامله در بازار اول فرابورس، بازارگردانی در این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز شنبه یک آذر آغاز می‌شود.

تصمیم گیری در خصوص تغییر دامنه نوسان روزانه قیمت سهم در اختیار شرکت فرابورس بوده و در صورت صلاحدید، امکان کاهش دامنه نوسان تعیین شده از سوی بازارگردان وجود دارد.

پیرو مجوز فعالیت و درخواست تامین سرمایه بانک مسکن مبنی بر بازارگردانی در نماد "بالاس" قابل معامله در بازار اول فرابورس، بازارگردانی در این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز شنبه یک آذر آغاز می‌شود.

پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی سپهر بازار سرمایه مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت کشتیرانی دریای خزر در نماد "حخزر" قابل معامله در بازار دوم فرابورس، بازارگردانی در این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز شنبه یک آذر آغاز می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ