کد خبر: ۱۶۱۶۰۶
۰:۱ - ۱۳۹۹/۹/۱

آغاز بازارگردانی سهام سه نماد دیگر و پتروشیمی فرابورسی از فردا
با دامنه مظنه ۲ و ۳ درصدی انجام می شود:

آغاز بازارگردانی سهام سه نماد دیگر و پتروشیمی فرابورسی از فردا

عملیات بازارگردانی سهام پتروشیمی مارون به همراه ۳ نماد فرابورسی دیگر با دامنه مظنه ۲ و ۳ درصدی از فردا یکشنبه آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هاجر میر خوشحال مدیر عملیات بازارهای خارج از بورس اعلام کرد: پیرو مجوز فعالیت و درخواست شرکت تامین سرمایه تمدن مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت آهن و فولاد میلاد در نماد "بمیلا" مندرج در تابلو زرد بازار پایه فرابورس، بازارگردانی سهام این شرکت با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز یکشنبه ۲ آذر آغاز می‌شود.

تصمیم گیری در خصوص تغییر دامنه نوسان روزانه قیمت سهام در اختیار شرکت فرابورس بوده و در صورت صلاحدید، امکان کاهش دامنه نوسان تعیین شده از سوی بازارگردان وجود دارد.

پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی خبرگان اهداف مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت در نماد "شساخت" مندرج در تابلو زرد بازار پایه فرابورس، بازارگردانی سهام این شرکت با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز یکشنبه ۲ آذر آغاز می‌شود.

همچنین محمد صادق غزنوی پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی صبا گستر نفت و گاز تامین مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت نفت پاسارگاد در نماد "شپاس" قابل معامله در بازار دوم فرابورس اعلام کرد: بازارگردانی در این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز یکشنبه ۲ آذر آغاز می شود.

پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی خبرگان اهداف مبنی‌بر بازارگردانی نماد "مارون" قابل معامله در بازار دوم فرابورس، بازارگردانی این نماد به عنوان دومین بازارگردان با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز یکشنبه ۲ آذر آغاز می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ