کد خبر: ۱۶۱۸۰۳
۱۲:۷ - ۱۳۹۹/۹/۴

نحوه خدمات بانک صادرات اعلام شد / آمادگی برنامه مقابله با کرونا
از سوی مدیرعامل:

نحوه خدمات بانک صادرات اعلام شد / آمادگی برنامه مقابله با کرونا

مدیرعامل بانک صادرات با اعلام نحوه حضور کارکنان و ارائه خدمات بانکی به مشتریان از آمادگی همراهی با برنامه مقابله با کرونا در دو هفته اول آذر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حجت‌اله صیدی در نشست هفتگی شورای مدیران بانک صادرات اظهار داشت: ضوابط و مقررات اعلامی از سوی دولت برای حضور حداکثر یک‌سوم کارکنان در استان‌ها و مناطق قرمز، حضور حداکثر نیمی از کارکنان در مناطق نارنجی و حضور حداکثر  دو سوم کارکنان در مناطق زرد از نظر آلودگی به ویروس کرونا در سطح شعب و ستاد بانک اجرا می شود.

وی افزود: شیوه‌نامه موردنظر در دو هفته اول آذر با توجه به شرایط ویژه از سوی بانک صادرات با جدیت به کار گرفته خواهد شد و تمامی امکانات بانک برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. نحوه حضور همکاران در شعب، نحوه ارائه خدمات بانکی و نحوه پشتیبانی و در عین حال تمرکز بیشتر بر ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک در شرایط پیش‌آمده مورد تاکید است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه خدمات پرداخت و نقل و انتقال وجوه حتی در ساعات نیمه‌شب نیز صورت می‌گیرد، ادامه داد: موظفیم در شرایط ویژه نیز چراغ شعب بانک را روشن نگاه داریم و اینجا است که وجود نظام‌بانکی حتی در سخت‌ترین شرایط اهمیت را نشان می‌دهد. در تعطیلی احتمالی دو هفته پیش رو بانک‌ها شرایط تعطیلی ندارند.

صیدی با تاکید بر تدوین چگونگی پذیرش مشتریان در شعب عنوان کرد: ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و استفاده از قابلیت‌های صاپ، همراه بانک و سامانه شمس برای کاهش هرچه بیشتر نیاز به مراجعه حضوری مشتریان به شعب، مورد تاکید است و باید تلاش کرد خدمات از طریق نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های پرداخت بانک بصورت کامل در اختیار مشتریان قرار گیرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ