کد خبر: ۱۶۱۸۲۱
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۹/۴

رفع مشکلات اقتصادی همت، شجاعت و پیگیری جدی می خواهد
رهبر انقلاب در دیدار اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی:

رفع مشکلات اقتصادی همت، شجاعت و پیگیری جدی می خواهد

رهبر معظم انقلاب در دیدار رؤسای سه قوه و اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با اشاره به چهار محور حل مشکل کسری بودجه، افزایش سرمایه‌گذاری، جهش تولید و حمایت از قشرهای ضعیف،فرمودند: مشکل کنونی اقتصاد نداشتن راهکار نیست. همت، شجاعت و پیگیری جدی می طلبد!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار رؤسای سه قوه و اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با اشاره به چهار محور حل مشکل کسری بودجه، افزایش سرمایه‌گذاری، جهش تولید و حمایت از قشرهای ضعیف،فرمودند : هدف از برگزاری این جلسه، بیان راهکارهای عملی است که در کوتاه‌مدت نتیجه دهد و با همت جدی و تلاش پیگیر مسئولان، تأثیر آن در زندگی مردم مشخص شود.

ایشان افزودند: ظرفیت‌ها و توانایی‌های فراوانی برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها داریم به شرط آنکه بخواهیم و همت کنیم و به دل مشکلات برویم! کارشناسان برای مشکلات اقتصادی راهکارهای مشترکی دارند.لذا مسئله نداشتن یا ندانستن راهکار نیست بلکه همت، شجاعت و اهتمام جدی می طلبد!

رهبر معظم انقلاب ادامه دادند: اگر با تلاش، ابتکار و سینه سپر کردن در مقابل مشکلات بتوانیم بر تحریم ها غلبه کنیم و طرف مقابل بی‌اثر شدن تحریم‌ها را مشاهده کند به‌تدریج دست از تحریم برخواهد داشت.

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: اقتصاد خانواده‌ها به علت رکود تورمی در چند سال اخیر به شدت تحت فشار بود و کرونا بر مشکلات افزود و دشواری‌های جدی معیشتی برای بسیاری از مردم به‌وجود آورد که باید در این زمینه اقدامی جدی انجام داد.ایجاد نظام متمرکز تأمین اجتماعی برای آحاد مردم و ایجاد پایگاه ملی ایرانیان با اتصال پایگاههای مختلف اطلاعاتی به یکدیگر از جمله پیشنهادات کارشناسان برای کاهش مشکلات مردم بوده است.

ایشان افزودند: به بیگانگان نمی‌توان اطمینان کرد و به امید گشایش آنها بود.اگر حرکت و عمل در دستور کار قرار گیرد و کارهایی که می تواند به نفع مردم باشد، انجام شود، یقیناً دولت دوازدهم پایان خوبی خواهد داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ