کد خبر: ۱۶۱۸۷۴
۰:۰ - ۱۳۹۹/۹/۶

ثبت تراز عملیاتی ۲.۳ هزار میلیارد تومانی برای سومین بانک بزرگ بورس
طی ۸ ماه سال جاری رقم خورد:

ثبت تراز عملیاتی ۲.۳ هزار میلیارد تومانی برای سومین بانک بزرگ بورس

بانک صادرات به عنوان سومین بانک بزرگ بورس با انتشار گزارش عملکرد آبان و ۸ ماه سال، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت ۶۸.۹ میلیارد و ۲.۳ هزار میلیارد تومانی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات با سرمایه 17.5 هزار میلیارد تومانی به عنوان سومین بانک بزرگ بورسی، گزارش فعالیت هشتمین ماه دوره مالی منتهی به اسفند 99 را منتشر کرد و در جریان معاملات چهارشنبه با رشد 3.8 درصدی قیمت سهام و صف خرید روبرو شد.

براین اساس، "وبصادر" در این مدت 1.88 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شناسایی و 1.81 هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری پرداخت کرده که با این حساب در هشتمین ماه سال 99 تراز عملیاتی مثبت 68.9 میلیارد تومانی را ثبت کرده است.

این بانک طی 8 ماه سال جاری نیز با کسب 16.4 هزار میلیارد تومان درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی و پرداخت 14.1 هزار میلیارد تومان سود سپرده گذاری، قادر به ثبت تراز عملیاتی مثبت 2.3 هزار میلیارد تومانی شده است که نسبت به دوره مشابه قبل 89 و 40 درصد افزایش داشته اند.

همچنین "وبصادر" درخصوص اطلاعات دوره یک ماهه منتهی به آبان توضیح داد: مبالغ مندرج در ستون های تسهیلات اعطایی و وصولی و ستون های سپرده های دریافتی و تسویه شده طی دوره در برخی موارد شامل اصلاحات و تغییر طبقه بندی است.  همچنین اطلاعات تجمعی از ابتدای سال مربوط به مطالبات از دولت و شعب خارج در جدول فوق موجود نیست.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ