کد خبر: ۱۶۱۹۷۲
۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۹/۹

رتبه اعتباری
با داده‌­های ۵ سال گذشته شرکت و صنعت:

رتبه اعتباری "های وب" توسط شرکت رتبه‌بندی تعیین شد

رتبه اعتباری شرکت داده‌­گستر عصر نوین با در نظر گرفتن داده‌­های حداقل ۵ سال گذشته شرکت و صنعت برای اولین بار توسط شرکت رتبه‌بندی اعتباری برهان تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت رتبه‌بندی اعتباری برهان، رتبه اعتباری شرکت داده‌ ­گستر عصر نوین را تعیین کرد. اعطای این رتبه بر اساس شیوه‌نامۀ رتبه­‌بندی اعتباری شرکت‌­ها (ویرایش صفر) انجام شده که متن کامل آن در نشانی www.bcr.ir، بخش قوانین، مقررات و ضوابط/ شیوه‌نامه‌های رتبه‌بندی قابل دسترس است.

رتبه‌­بندی اعتباری "های وب" بر اساس وضعیت کسب ­‌و ­کار، وضعیت مالی و ریسک صنعتی که شرکت در آن فعالیت می‌کند، انجام می‌شود. برهان ریسک اعتباری را به دو بازه کوتاه‌­ و بلندمدت تقسیم می‌­ کند که در آن وضعیت آتی تا آنجا که قابل شناسایی و پیش‌­بینی است، مورد ارزیابی قرار می‌­گیرد. بالاترین رتبه اعتباری بلندمدت AAA و پایین‌­ترین آن D یا نکول است. همچنین در طیف رتبه­‌بندی اعتباری، رتبه‌­های -BBB و بالاتر در سطح سرمایه‌­گذاری طبقه­‌بندی می‌شوند.

اختصاص رتبه اعتباری داده­‌گستر عصر نوین با در نظر گرفتن داده‌­های حداقل ۵ سال گذشته شرکت و صنعت انجام گرفته‌ و در بلندمدت -A و در کوتاه­‌مدت A-۲ تعیین شده ­‌است. همچنین دورنمای رتبه پایدار پیش‌­بینی شده است.

بنابراین گزارش، رتبه­‌بندی اعتباری شرکت‌­ها تضمینی برای عملکرد آتی و توصیه‌ای به خرید، نگهداری یا واگذاری سهام شرکت­‌های مذکور محسوب نمی شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ