کد خبر: ۱۶۲۰۱۱
۰:۰ - ۱۳۹۹/۹/۱۰

بازارگردانی سهام ۷ نماد بورسی و فرابورسی از دیروز و امروز
با دامنه مظنه ۳ و یک درصدی آغاز شد :

بازارگردانی سهام ۷ نماد بورسی و فرابورسی از دیروز و امروز

عملیات بازارگردانی سهام یک شرکت بورسی به همراه ۶ سهم فرابورسی با دامنه مظنه ۳ و یک درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز و امروز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در ادامه فرایند بازار گردانی سهام شرکت های بورسی و فرابورسی این عملیات برای شرکت بورسی قند ثابت اصفهان به همراه ۶ سهم فرابورسی با دامنه مظنه ۳ و یک درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از دیروز و امروز آغاز شد.

محمد صادق غزنوی مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه سهام نیکی مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت افرانت با نماد "افرا" قابل معامله در بازار اول فرابورس اعلام کرد: بازارگردانی این نماد با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز سه شنبه ۱۱ آذر آغاز می‌شود.

همچنین پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه توکا مبنی بر بازارگردانی نمادهای " کتوکا، شتوکا، توریل، هرمز" قابل معامله در بازارهای اول و دوم فرابورس، بازارگردانی این نمادها با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز سه شنبه ۱۱ آذر آغاز می‌شود.

هاجر میر خوشحال مدیر عملیات بازارهای خارج از بورس فرابورس نیز پیرو مجوز فعالیت و درخواست صندوق سرمایه‌گذاری بازارگردانی سهم آشنا یکم مبنی بر بازارگردانی سهام شرکت سرمایه گذاری معیار صنعت پارس در نماد "معیار" مندرج در تابلو نارنجی بازار پایه فرابورس اعلام کرد: بازارگردانی سهام این شرکت با استفاده از روش مبتنی بر حراج از روز سه شنبه ۱۱ آذر آغاز می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ