کد خبر: ۱۶۲۰۲۹
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۹/۱۰

برنامه انگلیس، آمریکا و آلمان برای شروع واکسیناسیون کرونا و تصمیم اروپا

برنامه انگلیس، آمریکا و آلمان برای شروع واکسیناسیون کرونا و تصمیم اروپا

سه کشور انگلیس، آمریکا و آلمان طی هفته‌های آینده اقدام به شروع واکسیناسیون با کرونا می کنند و اتحادیه اروپا هم ماه آینده در این مورد تصمیم خواهد گرفت .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فایننشال تایمز، تزریق بین المللی نخستین واکسن برای مقابله با کرونا طی چند هفته آینده آغاز می‌شود و مقامات بهداشتی اطمینان دارند فرایند واکسیناسیون قبل از پایان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش، پیش بینی می‌شود انگلیس نخستین کشوری باشد که واکسن توسعه یافته در بیوان تک و فایزر را تایید و احتمالا از ۷ دسامبر آغاز کند. همچنین تخمین زده می‌شود اندکی پس از برگزاری جلسه مشاوره سازمان غذا و دارو آمریکا در ۱۰ دسامبر این واکسن تایید شود.

در این رابطه ، آنتونی فائوچی رئیس انستیتو ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا به ان بی سی گفت: به طور حتم واکسیناسیون بخشی از افراد با اولویت بالا قبل از پایان دسامبر انجام می‌شود.

آژانس دارویی اروپا که وظیفه تایید داروها در سراسر این اتحادیه را برعهده دارد از ماه آینده درباره تایید واکسن بیو ان تک و فایزر و رقیب آن یعنی مدرنا تصمیم گیری می‌کند. تایید واکسن‌ها در ماه آینده مسیر را برای واکسیناسیون ۲۷ کشور این منطقه، قبل از پایان سال جاری میلادی فراهم می‌کند.

با این وجود موانع زیادی در زمانبندی واکسیناسیون وجود دارد و همین امر ممکن است اختلالی در فرایند ایجاد کند. از سوی دیگر انگلیس تا اول ژانویه موظف به رعایت قوانین آژانس دارویی اروپا است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ