کد خبر: ۱۶۲۰۳۹
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۹/۱۰

مجلس خواهان عرضه همه خودروها در بورس کالا است اما ...
عضو کمیسیون صنایع و معادن :

مجلس خواهان عرضه همه خودروها در بورس کالا است اما ...

عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: نظر نمایندگان مجلس بر عرضه تمامی محصولات خودروسازان در بورس کالا است اما نتیجه ایی با وزارت صنعت حاصل نشده است

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی جدی در مورد آخرین وضعیت طرح تحول بازار و صنعت خودروهای سبک به مهر گفت: خواسته بر این بود که دولت لایحه‌ای را برای بهبود وضعیت صنعت خودرو به مجلس ارائه دهد ولی چون اقدامی نکرد این طرح را تهیه کردیم.

وی افزود: جلسات بررسی این طرح همچنان در کمیسیون صنایع مجلس با حضور معاونت صنایع وزارت صنعت و رئیس هیأت عامل ایدرو و خودروسازان برگزار می‌شود اما هنوز به نتیجه مشخصی نرسیده ایم. نظر نمایندگان مجلس بر عرضه تمامی محصولات خودروسازان در بورس کالا است اما وزارت صنعت بر روی این موضوع بحث دارد.

این نماینده مسئول ادامه داد: هنوز وزیر صنعت به جلسات نیامده و نمایندگانی از وزارت صنعت در جلسه حضور می‌یابند که البته صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزیر با نظر نمایندگان مبنی بر عرضه همه محصولات خودرویی در بورس موافق است اما باید ببینیم رزم حسینی چه نظری دارد.

جدی تاکید کرد: هنوز به نتیجه مشخصی نرسیدیم اما باید دید چه برنامه‌ای می‌تواند به کمک بازار بیاید. از این رو همچنان در حال بحث و بررسی با وزارت صنعت هستیم.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ