کد خبر: ۱۶۲۰۵۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۹/۱۱

فرصت دولت در تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ تا پایان این هفته + دو اولویت اصلی
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اعلام کرد:

فرصت دولت در تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۰ تا پایان این هفته + دو اولویت اصلی

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به مهلت دولت در تقدیم لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ تا پایان این هفته ، دو اولویت این سند اقتصادی را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدمهدی مفتح با اشاره به اینکه دولت براساس قانون باید تا 15 آذر لایحه بودجه سال 1400 را تقدیم مجلس کند درباره جلسه امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات با حضور قالیباف و با هدف بررسی اولویت‌های بودجه به خانه ملت گفت: بعد از طرح کلیاتی از مسایل مختلف، دغدغه های اعضای کمیسیون مطرح شد .

وی افزود: این کمیسیون طی چندماه گذشته به طور ویژه ، اصلاح ساختار بودجه را تحلیل کرد که در صحن علنی هم درحال بررسی است. همچنین در این نشست توجه به تاثیر درآمدهای حاصل از نفت و افزایش هزینه‌های ناشی از کرونا بررسی شد و قالیباف اعلام کرد با توجه به حساسیت ها و ویژگی‌های منابع مالی در بودجه سال آینده باید دو موضوع وضعیت مردم آسیب دیده از کرونا و تاثیر تحریم‌ها بر درآمدهای حاصل از فروش نفت مورد توجه قرار گیرد و  و بودجه به نحوی تدوین شود که ضمن بهینه سازی ارقام و ساختار، موجب افزایش رشد اقتصادی و حمایت از افراد آسیب دیده شود.

مفتح ادامه داد:این مسایل نیاز به هماهنگی کامل همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس به ویژه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات دارد تا همه اصلاحات ساختار بودجه در بودجه سال آینده لحاظ شود .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ