کد خبر: ۱۶۲۰۷۰
۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۹/۱۱

سفارش گیری امروز
با ۱۷.۵ درصد در فرابورس انجام می شود:

سفارش گیری امروز "چخزر" با نقدینگی ۵۰ هزار تومانی/ تخصیص سهام در فردا

فرایند عرضه اولیه ۱۷.۵ درصد سهام چوب خزر کاسپین طی دو روز کاری و با سفارش گیری امروز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و تخصیص سهام چهارشنبه انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، از 17 بهمن سال 95 فرایند عرضه اولیه سهام شرکت های جدید به روش ثبت سفارش در یک روز انجام می شد اما پس از تغییر این رویه برای عرضه اولیه سهام شرکت رایان هم افزا، توسعه برق گیلان، پتروشیمی ارومیه و کشاورزی و دامپروری ملارد شیر و ...، واگذاری 17.5 درصد سهام چوب خزر کاسپین هم به جای یک روز ، طی دو روز کاری انجام می شود.

به این ترتیب ، 15 درصد از سهام "چخزر" معادل 30 میلیون سهم با حداکثر سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی 20 سهم و دامنه قیمت 2400 تا 2500 تومانی هر سهم ، آماده عرضه شده اما زمان سفارش خرید این سهم به جای صبح به بعدازظهر امروز موکول شده که از ساعت 13 تا 17 بود.

بنابراین متقاضیان خرید سهام این شرکت باید بعد از پایان معاملات، اقدام به سفارش خرید کنند. علاوه براین، تخصیص سهام "چخزر" فردا (چهارشنبه 12 آذر) و شروع معاملات ثانویه از شنبه آینده تعیین شده است. نقدینگی مورد نیاز برای مشارکت در این عرضه اولیه حدود 50 هزار تومان است.

همچنین 5 میلیون سهم دیگر معادل 2.5 درصد، شنبه 15 آذر با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه به صندوق های سرمایه تعلق می گیرد.

طبق بررسی های بورس پرس، شرکت چوب خزر ۲۹ دی سال ۶۹ به صورت سهامی خاص تاسیس و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است و به موجب مصوبه مجمع فوق‌العاده ۲ آبان سال ۸۵ نام شرکت به صنایع چوب خزر کاسپین تغییر یافت.

۹۹.۹ درصد سهام این شرکت با ۲۱۱ نفر نیروی انسانی به گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین تعلق دارد و واحد تجاری اصلی هلدینگ تاپیکو محسوب می شود. سرمایه شرکت در بدو تاسیس بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان بوده که طی ۵ مرحله به ۲۰ میلیارد تومان رسیده است.

فعالیت اصلی شرکت تولید، بازاریابی، فروش و صدور انواع محصولات چوب مانند MDF ضخیم و نازک و روکش شده، پارکت، صفحه‌کابینت، انواع ورق و  فوم PVC و ... است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ