کد خبر: ۱۶۲۱۲۹
۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۹/۱۲

تصمیم قطعی

تصمیم قطعی "وساخت" در افزایش سرمایه و شرط تعیین درصد و محل

سرمایه گذاری ساختمان ایران از تصمیم قطعی انجام افزایش سرمایه و موکول شدن درصد و محل به استقرار هیات مدیره جدید خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران از تصمیم قطعی انجام افزایش سرمایه و موکول شدن درصد و محل آن به استقرار هیات مدیره جدید خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، اسفندیار برومند مدیرعامل "وساخت" پیرو شایعات فضای مجازی درباره برنامه افزایش سرمایه اعلام کرد: شرکت از سال 87 تاکنون اقدام به افزاش سرمایه نکرده و با توجه به تغییرات شدید ارزش دارایی‌ها و سودآوری، سهامداران در مجمع سالانه منتهی به شهریور 98 که با تأخیر در اردیبهشت 99 تشکیل شد این موضوع را به هیات مدیره تکلیف کردند.

از آنجاکه با پایان سال مالی جاری و در دو ماه آینده مجمع سالانه منتهی به شهریور 99 در دستور کار است، نامه‌ای به کانون کارشناسان برای تعیین هیات کارشناسی جهت تجدید ارزیابی دارایی‌ها زده شد و علی رغم پیگیری‌ها هنوز هیچ گزارشی اعم از کتبی یا شفاهی دریافت نشده است. طبق آخرین اظهارنظر، کار کارشناسی تا یک ماه آینده مشخص خواهد شد.

از سوی دیگر باوجود برگزاری مجمع انتخاب اعضاء هیات مدیره در 8 مرداد و معرفی نمایندگان حقیقی به سازمان بورس، همچنان پاسخ تائید صلاحیت برخی اعضاء ابلاغ نشده و هیات مدیره جدید برای تصمیم‌گیری در خصوص مسائل و انعکاس آن رسمیت ندارد. برنامه افزایش سرمایه از همه منابع ممکن اعم از تجدید ارزیابی دارایی ها، سود انباشته و حتی آورده نقدی در دستور مطالعه و بررسی است تا به‌محض مستقر شدن هیات مدیره جدید درباره آن تصمیم‌گیری شود.

انجام افزایش سرمایه با توجه به ابعاد برخی پروژه‌های در دست اقدام و حتی میزان سرمایه شرکت‌های زیرمجموعه، حتمی است اما درصد و محل آن منوط به تصمیمات آتی هیات مدیره بوده و در اسرع وقت طبق آیین‌نامه افشای اطلاعات که به‌دقت در شرکت و زیرمجموعه‌ها اجرا می‌شود به اطلاع بازار خواهد رسید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ