کد خبر: ۱۶۲۱۸۱
۱۵:۱ - ۱۳۹۹/۹/۱۳

اقدامات بی نظیر دولت و سئوال بسیاری از رهبران دنیا / درخواست همراه با طعنه !
رئیس جمهور اعلام کرد:

اقدامات بی نظیر دولت و سئوال بسیاری از رهبران دنیا / درخواست همراه با طعنه !

رئیس جمهور با اعلام خودتعریفی و اقدامات بی نظیر دولت و سئوال بسیاری از رهبران دنیا در مورد نحوه اداره کشور ، درخواست همراه با طعنه ایی از دیگران مطرح کرد !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارت نیرو اعلام کرد : از افتخارات دولت‌‌های یازدهم و دوازدهم این بود که تابستان قطعی برق نداشت و یا بسیار کوتاه بود. در دولت تدبیر و امید، سه برابر رژیم گذشته تولید برق انجام گرفت ور در سال جاری 2.5 هزار مگاوات برق تولید و نیروگاه‌های جدید تاسیس شد.

دولت گفته امام را محقق کرد

همچنین تحولات روستاها از لحاظ گاز، برق، آب، ارتباطات، بهداشت و آموزش ، قابل مقایسه با دولت‌های گذشته نیست. مدارس غیراستاندارد هم تقریباً به طور کامل جمع شد. کار خوب دیگر هم برق امید بود که آثار آن در پایان آذر اعلام می‌شود. همین کار در مورد گاز و آب نیز انجام خواهد شد. این کار ماندگار دولت تدبیر و امید است. آن نکته‌ای که امام فرمودند آب و برق محرومان مجانی شود در این دولت تحقق یافت. آن‌هایی که توهین کردند و گفتند آنچه امام گفته عملی شدنی نیست، اتفاقاً عملی شد.

سئوال بسیاری از رهبران دنیا در مورد نحوه اداره کشور !!

در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم. جنگی که به در این سه سال تحمیل شد، جنگ اقتصادی بود. هیچ کس نه آمریکا و نه اروپا فکر نمی‌کرد ایران در این جنگ اقتصادی مقاومت کند. بسیاری از رهبران دنیا به من گفتند که چگونه توانستید کشور را اداره کنید. در این سه سال تحریم، آب ، برق و گاز قطع  و نیازی به خرید گازوئیل از بیرون نشد . در گندم خودکفا بودیم و تحولات بزرگ در راه آهن و... رخ داد. در این سه سال تحولات بزرگی در بهداشت و درمان به وجود آمد و فقط در یک سال اخیر 11 هزار تخت بیمارستانی اضافه شد که در تاریخ ایران بی نظیر است.

قابل توجه کسانی که چشم بینایی خدمات دولت را ندارند !

آنها که چشم بینایی خدمات دولت را ندارند باید مقداری دقیق بشوند و ببینند دولت در شرایط سخت البته با کمک مردم و شرکت‌های خصوصی و عمومی غیردولتی و قوای دیگر و نیروهای مسلح ، هم کشور و هم بدترین سیل و زلزله‌ را اداره کرد.  رشد اقتصادی سال گذشته مثبت بود. البته از پایان 98 دچار مصیبت بزرگ یعنی کرونا شدیم. رشد اقتصادی همه کشورهای بزرگ یا کاهش پیدا کرد یا منفی شد. البته از این معضل هم عبور خواهیم کرد. شرایط ایران در کرونا نسبت به کشورهای غربی بدتر نیست. با برنامه‌ریزی دو هفته ایی ، شرایط کنترل شد . دولت کار بزرگی در همه زمینه‌ها انجام می‌دهد.

درخواست همراه با طعنه از دیگران

همه افراد مشغول خدمت در مجلس، قوه قضائیه ، نیروهای مسلح و... دست به دست هم دهیم و در پی امید و ثبات باشیم. هیچ عجله‌ و هول نکنیم. اگر دولت موفقیتی به دست آورد ، تقدیم شما خواهد کرد. دست همه را خواهیم بوسید. بگذارید با حوصله، تحمل، خردورزی و آن‌هایی که تجربه بیست و چند ساله دارند و در دیپلماسی موفق بودند و بارها و بارها آمریکا را در سازمان ملل شکست دادند، کار انجام بدهند.

البته می‌دانیم هر قوه‌ای هر کاری می‌کند با نیت خیر است اما با هم مشورت و همفکری کنیم و کارها را دقیق‌تر و پخته‌تر پیش ببریم. مقاومت مردم اصل اساسی است. اگر دولت و نظام پیروز شوند در سایه مقاومت است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ