کد خبر: ۱۶۲۱۸۶
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۹/۱۴

اولین اظهار نظر بایدن درباره ترور شهید فخری‌زاده

اولین اظهار نظر بایدن درباره ترور شهید فخری‌زاده

بایدن در اولین واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران مدعی شد: سخت است بگویم این ترور چه میزان تعاملات با تهران را پیچیده خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جو بایدن برای اولین بار به ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران واکنش نشان داد و به سی ان ان گفت: سخت است بگویم این ترور چه میزان تعاملات با تهران را پیچیده خواهد کرد.

وی با انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ در قبال ایران از جمله خروج از برجام در سال ۲۰۱۸ افزود: نقطه پایانی این است که به ایران اجازه دستیابی به تسلیحات اتمی ندهیم. ترامپ از توافق خارج شد تا چیز سخت‌تری بدست بیاورد ولی چه کاری انجام دادند؟ دولت ترامپ توامندی ایران برای داشتن مواد اتمی را افزایش داد. ایران در حال حرکت به سمت توانایی داشتن میزان کافی مواد برای ساخت سلاح اتمی و البته مسئله موشکی است.

بایدن ادامه داد: نمی‌توانیم این کار را تنها انجام دهیم. به همین دلیل باید بخشی از گروه بزرگتری باشیم تا نه تنها با ایران بلکه با روسیه و چین و بسیاری از مسائل دیگر مقابله کنیم.

این اظهار نظر بایدن در حالی است که دو روز پیش یک مقام آمریکایی به سی ان ان گفته بود: رژیم صهیونیستی پشت عملیات ترور دانشمند برجسته هسته ای ایران قرار دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ