کد خبر: ۱۶۲۲۴۲
۰:۰ - ۱۳۹۹/۹/۱۶

مزایای جعبه‌ ابزار همه‌کاره بورس + توصیه به سهم اولی درباره امکانات رایگان
کارشناس بازارسرمایه مطرح کرد:

مزایای جعبه‌ ابزار همه‌کاره بورس + توصیه به سهم اولی درباره امکانات رایگان

کارشناس بازار سرمایه با اشاره به مزایای سایت ره‌آورد ۳۶۵ به‌عنوان یک جعبه ابزار همه‌کاره به تازه واردها توصیه کرد می توان از مجموعه فیلم‌های آموزشی رایگان این نرم افزار بهره برد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کارشناس بازار سرمایه که از اوایل دهه هشتاد در بورس فعالیت دارد درباره سایت ره‌آورد 365 گفت: در هر بازاری آنچه یک معامله‌گر نیاز دارد اول اطلاعات و دوم ابزاری برای تحلیل این اطلاعات است که ره‌آورد 365 هر دوی اینها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

وی افزود: اطلاعات پایه و مالی ره‌آورد به شکل شگفت‌آوری کامل است و می‌توان تقریباً هر اطلاعات مالی مرتبط با بازار سرمایه از سال 1368 به بعد را در آن یافت. این مجموعه نه‌تنها برای معامله‌گران بلکه حتی برای انجام امور آماری و پژوهشی در بازار سرمایه هم کارآمد است. در کنار این اطلاعات، ره‌آورد مجموعه‌ای از ابزارهای تکنیکال را هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد. دیده‌بان بازار، صفحه گفت و گو که به نوعی یک شبکه اجتماعی با حضور کارشناسان بورس است و فیلترینگ بازار، ابزارهایی هستند که می‌توانند به هر فردی برای انجام معاملات کم‌ریسک‌تر و پرسودتر یاری برسانند.

این کارشناس بازارسرمایه درخصوص مفید بودن ابزارهای ره‌آورد 365 توضیح داد: بخش فیلترینگ بازار ره‌آورد بسیار کاربردی است. این بخش کمک می‌کند تا اطلاعات شخصی‌سازی شود و هرکس بنا بر استراتژی معاملاتی از اطلاعات بهره ببرد. نقشه بازار هم می‌تواند یک دید کلی از بازار را در اختیار فعالین قرار دهد. در کنار اینها ره‌آورد مجموعه‌ای از اندیکاتورهای مختلف را در اختیار کاربر می‌گذارد. این اندیکاتورها و فیلترهای متنوع روی سایت ره‌آورد، خطای تحلیل تکنیکال را به‌شدت پایین می‌آورند.

وی با ارائه توصیه‌ای برای تازه واردین بازار سهام عنوان کرد: کسب سود در بورس مستلزم داشتن اطلاعات کافی و آموزش است. کسانی که می‌خواهند به این بازار وارد شوند حتماً از ابزارهایی که به‌نوعی آنها را به سلاح اطلاعات مسلح می‌کند استفاده کنند. در کنار آن از آموزش هم غافل نباشند. حتی اگر قصد شرکت در کلاس‌های آموزش بورس را ندارند از طریق اینترنت معلومات را بالا ببرند. به‌عنوان مثال ره‌آورد 365، مجموعه مفصلی از فیلم‌های آموزشی رایگان را روی سایت دارد که می‌تواند کمک بزرگی به علاقه مندان این حوزه باشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ