کد خبر: ۱۶۲۲۷۲
۹:۵ - ۱۳۹۹/۹/۱۶

سایپا با توضیح درباره نرخ ارز، برنامه تولید ، محصول جدید و ... آماده بازگشت شد

سایپا با توضیح درباره نرخ ارز، برنامه تولید ، محصول جدید و ... آماده بازگشت شد

سایپا درباره ظرفیت محصول شاهین، برنامه تولید ۴ ماه پایانی سال، نرخ ارز وارداتی، متوسط ارزبری هر خودرو، رونمایی از محصول جدید و ... توضیح داد و آماده بازگشت به تابلو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سایپا که از 11 آذر به دلیل بازدهی مثبت بیش از 50 درصدی قیمت سهام با توقف نماد روبرو و ملزم به برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی شد به سوالات مطرح شده در سامانه تدان پاسخ داد و آماده بازگشت به تابلو شد.

براین اساس، بیداری معاون اقتصادی "خساپا" درباره ظرفیت تولید محصول شاهین در سال اول و دوم و نحوه تعیین قیمت آن در زمان عرضه به بازار، برنامه تولید ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در ۴ ماه پایانی سال درصورت تامین قطعات، نرخ ارز وارداتی شرکت، متوسط ارزبری هر خودرو در گروه سایپا، مالکیت ۱۷.۳۱ درصدی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان تنها سهامدار دولتی سایپا با کرسی هیات مدیره، پیش‌بینی کاهش روند زیان دهی محصولات در ۶ ماهه دوم سال و بهبود شرایط سودآوری با تغییر در ترکیب سبد تولیدات؛ توقف تولید محصولات با حاشیه زیان بالا و فروش محصولات با نرخ های جدید در سال آینده، تعهد تحویل ۱۲۵.۶ هزار دستگاه خودرو در سال ۱۴۰۰ بصورت پیش فروش غیر قطعی، برنامه عرضه ۳ محصول جدید در سال جاری؛ ۳ محصول دیگر در سال ۱۴۰۰ و رونمایی از محصول جدید p۹۰ توضیح داد که می توان اینجا مشاهده کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ