کد خبر: ۱۶۲۴۷۱
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۹/۲۰

پیش بینی کاهش بیشتر قیمت خودروها با عرضه ۴۰ هزار خودرو تا پایان ماه
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خبر داد :

پیش بینی کاهش بیشتر قیمت خودروها با عرضه ۴۰ هزار خودرو تا پایان ماه

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو از کاهش بیشتر قیمت محصولات داخلی تا پایان ماه جاری با عرضه ۴۰ هزار خودرو توسط خودروسازان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید موتمنی درباره وضعیت بازار خودرو پس از تعطیلات دو هفته‌ای اخیر به ایسنا گفت: با آغاز به کار مجدد بازار پس از محدودیت های کرونایی طی هفته اخیر، تغییرات چندانی در قیمت‌ها مشاهده نشد و در خودروهای داخلی و مونتاژی‌ همچنان ۳۰ درصد کاهش باقی مانده است اما با شیب بسیار ملایم، مسیر کاهشی را ادامه می‌دهد.

وی افزود: تقاضای کاذب برای خرید خودرو در بازار فروکش کرده و احتمالا تا پایان ماه جاری با تحقق عرضه ۴۰ هزار خودرو از سوی خودروسازان شاهد ریزش مجدد قیمت ها باشیم. لذا در بازاری که خریدار کم و فروشنده بسیار است، قیمت‌ها ریزش خواهد داشت و انتظار می رود تا سه ماه آینده افزایش قیمت نداشته باشیم.

موتمنی ادامه داد: همچنین خودروسازان از تجاری شدن بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو تا پایان سال جاری خبر داده اند که با افزایش عرضه و آغاز کاهش قیمت‌ها، دلالان و واسطه‌ها نیز که پیش‌تر به قصد سرمایه‌گذاری در این بازار ورود کرده بودند، خودروها را عرضه می‌کنند و  قیمت‌ها بیشتر افت خواهد کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ