کد خبر: ۱۶۲۵۴۳
۰:۰ - ۱۳۹۹/۹/۲۳

برنامه سایپا برای سه طرح فروش فوری تا پایان سال / تمدید مهلت واریز وجه
قائم مقام مدیرعامل سایپا خبر داد:

برنامه سایپا برای سه طرح فروش فوری تا پایان سال / تمدید مهلت واریز وجه

قائم مقام سایپا از اجرای سه طرح فروش فوری محصولات تا پایان سال خبر داد و گفت: مهلت واریز وجه پیش فروش قبلی تا پایان هفته جاری تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجید باقری در مراسم قرعه‌کشی طرح فروش فوق العاده ۸ محصول سایپا گفت: علاوه بر این طرح‌های فروش فوق‌العاده، سایپا طرح جدید فروش خودرو به شیوه پیش فروش با موعد تحویل کمتر از یک سال را نیز دی‌ماه اجرا خواهد کرد که براساس آن ۳۰ هزار خودرو از انواع محصولات به متقاضیان عرضه خواهد شد.

وی افزود: در طرح های فروش سایپا از خرداد سال تاکنون بیش از ۴.۶ میلیون متقاضی مشارکت کرده و از این بین حدود ۲۲۵ هزار نفر در فرآیند قرعه کشی انتخاب شده اند. طرح های متنوع فروش محصولات بصورت مستمر تا پایان سال ادامه می‌یابد تا مشتریان این اطمینان خاطر را داشته باشند که تولید و تحویل محصولات با روند خوب و مطلوبی ادامه دارد.

این مقام مسئول از تمدید مهلت واریز وجه مشتریان منتخب در طرح فروش قبلی خبر داد و عنوان کرد: با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا و تعطیلی بسیاری از شهرها در هفته گذشته، مشکلاتی در واریز وجه منتخبین طرح فروش مشارکت در تولید بوجود آمد و به همین دلیل این مهلت برای مشتریان تا پایان هفته جاری تمدید شده است. متاسفانه به دلیل بروز یک سری مشکلات، شماره گذاری وانت‌های شرکت زامیاد با مشکل مواجه شده بود که با تلاش های صورت گرفته و همکاری نهادهای ذی ربط این مشکل رفع شده و شماره‌گذاری محصولات نیسان زامیاد به زودی از سرگرفته می‌شود.

باقری ادامه داد: مجوز نهایی شماره گذاری خودروهای ساندرو شرکت پارس خودرو نیز اخذ شده که پس از رایزنی های متعدد، مقرر شد محصولات تولید شده ساندرو با مدل سال ۹۸ شماره گذاری شوند که این اقدام از فردا یکشنبه انجام خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ