کد خبر: ۱۶۲۵۷۰
۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۹/۲۳

مجامع دو بانک بورسی و فرابورسی مشمول ادغام و بسته شدن پرونده ملی تا پایان ماه
مدیرعامل بانک سپه اعلام کرد:

مجامع دو بانک بورسی و فرابورسی مشمول ادغام و بسته شدن پرونده ملی تا پایان ماه

مدیرعامل بانک سپه از نهایی‌شدن ادغام بانک قوامین در این بانک و برگزاری مجامع بانک بورسی انصار تا پایان این ماه و بسته شدن پرونده ملی ادغام ۵ بانک و موسسه مالی نظامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدکاظم چقازردی با اشاره به مصوبه شورای راهبری ادغام 5 بانک و موسسه بورسی و فرابورسی نظامی با بانک سپه و هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح ، وزارت اقتصاد ، بانک مرکزی و سازمان بورس ، گفت : در پی برگزاری مجامع بانک قوامین ( حاضر در فرابورس با سرمایه 800 میلیارد تومانی) در چهارشنبه گذشته ، ادغام این بانک فرابورسی با بانک سپه ، نهایی شد.

وی ادامه داد: از پنج‌شنبه پیش هم شعب بانک قوامین سابق با تابلوهای بانک سپه آماده ارائه خدمات شدند و همه تمهیدات شامل عملیات حوزه شعب، بکارگیری نرم‌افزار واسط برای ارائه خدمات مشتریان، نصب تابلوهای جدید ، صدور احکام کلیه مسئولان و کارکنان ، ابلاغ راهبردها و دستورالعمل‌های اجرایی انجام شده است.

به گفته وی ، انتظار می رود مجامع بانک انصار ( که با سرمایه هزار میلیارد تومانی در بورس حضور دارد ) تا پایان آذر برگزار و پرونده مهم و ملی ادغام بانک های انصار ، قوامین ، مهر اقتصاد ، حکمت ایرانیان و موسسه مالی اعتباری کوثر بسته شود .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ