کد خبر: ۱۶۲۵۷۹
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۹/۲۳

جزئیات و زمان برگزاری ششمین همایش مالی اسلامی اعلام شد
توسط رییس انجمن مالی اسلامی:

جزئیات و زمان برگزاری ششمین همایش مالی اسلامی اعلام شد

رییس انجمن مالی اسلامی درخصوص جزئیات برگزاری آنلاین ششمین همایش مالی اسلامی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی صالح آبادی با اشاره به برگزاری ششمین همایش مالی اسلامی گفت: این همایش چهارشنبه 26 آذر ماه بصورت آنلاین در بستر اسکای روم (https://webinar.iaif.ir/ch/ifconference) از ساعت 8 تا 6 بعد از ظهر با برگزاری چهار پنل تخصصی و محور اصلی حاکمیت مطلوب و تاثیر آن در بازارهای مالی برگزار می شود.

وی افزود: مهلت ارسال مقالات پژوهشگران تا 10 آذر تمدید شد که در مجموع 21 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از این بین، 14 مقاله پذیرش و قابل ارایه و قابل انتشار در کتاب همایش خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: حاکمیت مطلوب در دنیا یکی از موضوعات روز محسوب می شود. پنل اول از ساعت 8:30 آغاز و سخنرانان اصلی علی صالح آبادی رییس انجمن مالی اسلامی، غلامرضا مصباحی مقدم رییس کمیته فقهی سازمان بورس و عضو کمیته فقهی بانک مرکزی، حسن قالیباف اصل رییس سازمان بورس، علی حسینی عضو هیات مدیره انجمن و فریدون رهنمای رودپشتی عضو هیات مدیره دانشگاه آزاد هستند.

صالح آبادی عنوان کرد: در پنل دوم از ساعت 11 با عنوان ماهیت سهام و حقوق و منافع آن باحضور حسین فهیمی مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی، شاپور محمدی رییس پژوهشکده پولی و بانکی، مجید رضایی عضو کمیته فقهی سازمان بورس، غلامعلی رضایی منفرد مدیر سابق تخلفات سازمان بورس و استاد دوره های DBA بازار سرمایه برگزار و در پنل سوم که از ساعت 14 آغاز ،مقاله های منتخب همایش ارائه می شود.

وی اضافه کرد: پنل بین المللی هم از ساعت 15:15 با موضوع حاکمیت مطلوب و تاثیر آن در بازارهای مالی با حضور اکرم لالدین از مالزی، یوسف دنیک از مدیران بانک اسلامی برکت ترکیه و عباس جلیل مدیرعامل یک شرکت در مالزی و سعید همایون عضو هیات علمی دانشگاه سوئد برگزار می شود. علاوه بر این پنل ها تجلیل از استاد فقید عباس موسویان و اساتید برتر دوره مالی اسلامی انجام خواهد شد. جمع بندی و پرسش و پاسخ هم از ساعت 16:30 اجرا خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ