کد خبر: ۱۶۲۷۳۵
۹:۷ - ۱۳۹۹/۹/۲۶

عرضه اختصاصی ورق فولادی به صنعت بورسی و وعده کاهش قیمت لوازم خانگی
مدیرکل وزارت صنعت خبر داد:

عرضه اختصاصی ورق فولادی به صنعت بورسی و وعده کاهش قیمت لوازم خانگی

مدیرکل صنایع فلزی وزارت صنعت از عرضه اختصاصی ورق های فولادی به تولید کنندگان لوازم خانگی طی هفته جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری قیمت ها کاهش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کیوان گردان درباره قیمت لوازم خانگی به شبکه خبر گفت: عرضه اختصاصی ورق های فولادی به تولیدکنندگان لوازم خانگی از هفته جاری آغاز و تمام مسیرهای منتهی به فروش ورق های فولادی در بازار سیاه مسدود می شود.با این اقدام انتظار داریم در زمینه کاهش قیمت ها تا پایان سال جاری گام های اساسی بر داریم.

وی افزود: در این شیوه، عرضه اختصاصی ورق های فولادی به تولیدکنندگان دارای پروانه بهره برداری همانند خودروسازان ادامه خواهد داشت و می توانند با استفاده از این فرصت ورق های فولادی مورد نیاز را خریداری کنند.

گردان ادامه داد: پیش از این تولیدکنندگان نمی توانستند کمتر از 100 تن در بورس فولاد خریداری کنند اما در شیوه نامه جدید می توانند با حجم کمتری ورق های فولادی خریداری کنند.

حمیدرضا غزنوی سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی هم در این خصوص گفت: شیوه نامه فروش فولاد به تولیدکنندگان لوازم خانگی در بورس نیازمند آیین نامه است و انتظار داریم با توزیع فولاد ارزان قیمت به روش صحیح، زمینه کاهش قیمت لوازم خانگی در بازار از یک تا سه ماه آینده فراهم شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ