کد خبر: ۱۶۳۰۵
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۸/۸

عرضه اولیه اوراق سلف با حداکثر سود ۲۷.۵ درصدی در بورس کالا
توسط شرکت بورسی منتشر می شود:

عرضه اولیه اوراق سلف با حداکثر سود ۲۷.۵ درصدی در بورس کالا

از فردا شنبه اوراق سلف جدید با حداکثر سود ۲۷.۵ درصدی در بورس کالا توسط شرکت بورسی پتروشیمی آبادان عرضه اولیه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت پتروشیمی آبادان که با سرمایه 63 میلیارد تومانی در بورس حضور دارد، از فردا شنبه اوراق سلف جدید با حداکثر سود 27.5 درصدی در بورس کالا دو مرحله و طی روزهای 9 و 23 آبان منتشر می کند.

اوراق استاندارد پی وی سی این شرکت به میزان 50 میلیارد تومان و به صورت یکساله و با نام و معاف از مالیات بوده و حداقل و حداکثر سود آن 24 تا 27.5 درصد است . نرخ بازده این اوراق در طول دوره نیز 23 درصد بصورت روزشمار بوده و از طریق کارگزاران بورس کالا و دارای مجوز رینگ سلف استاندارد قابل خریداری است.
 
عرضه اولیه این اوراق سلف به روش " عرضه گسترده با قیمت ثابت" تا سقف 9500 تن و با قیمت 26.316 ریال به ازای هر کیلوگرم ( 13.158.000  ریال به ازای هر قرارداد) انجام می شود و معاملات ثانویه آن از 23 آبان لغایت 9 آبان 95 ادامه می یابد.
 
شرکت های تامین سرمایه ملت و تامین سرمایه آرمان به عنوان بازارگردان براساس مدل تضمین حداقل قیمت، نقدشوندگی اوراق سلف پی وی سی را قبل از سررسید تعهد کرده و طی دوره معاملات ، اوراق مذکور را با نرخ 23 درصد به صورت سالانه و روزشمار بعلاوه قیمت اوراق در عرضه اولیه، بازخرید می کنند.
 
انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ