کد خبر: ۱۶۳۰۸۶
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۶

توضیحات روحانی درباره ویروس جدید اروپایی ، تحریم، کرونا و ...
در جلسه ستاد کرونا اعلام شد :

توضیحات روحانی درباره ویروس جدید اروپایی ، تحریم، کرونا و ...

رئیس جمهور با اشاره یه کارشکنی آمریکا در حوزه های مختلف درباره ویروس جدید اروپایی ،کرونا ، تحریم و... توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه امروز ستاد مقابله با کرونا با اشاره به شیوع ویروس جهش یافته در اروپا و انگلستان،گفت: از مسئولان ذیربط درخواست می شود برای جلوگیری از ورود این ویروس، مراقبت ها را بویژه در خصوص مسافرانی که از مناطق آلوده وارد ایران می شوند، افزایش دهند.

وی افزود: باید از تجمعات پرهیز کرد و استفاده ازماسک همچنان رعایت شود.با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم،امروز مناطق قرمز و تا حدودی نارنجی نداریم و عمده مناطق جزو مناطق زرد هستند. اکنون همه تلاش ها باید در حفظ این شرایط مطلوب و رسیدن به وضعیت پایدار در روند مبارزه با کرونا متمرکز شود.

رئیس جمهور ادامه داد: تردیدی نیست که آمریکایی‌ها نه تنها در موضوع خرید واکسن،دارو و مواد غذایی که در هر روایط تجاری مشکل درست کرده است.از کره خواستیم پول را برای خرید واکسن منتقل کند. قبول کرد و اوفک هم به ظاهر پذیرفت اما اعلام کرد باید از طریق بانک آمریکایی منتقل شود اما چه تضمینی برای بازگرداندن پول وجود دارد.

روحانی گفت: اینکه مقام معظم رهبری فرمودند، تحریم را بی‌اثر کنید از سال 97 تاکنون این کار را می‌کنیم. هر لحظه که جنسی صادر و یا وارد و پولی منتقل می‌شود، بدانید آنجا ساعت‌ها با تحریم مبارزه شده است.

وی افزود: پس ازخریداری واکسن کرونا ،وزارت بهداشت مراقبت کند و به مردم گزارش داده شود، چه تعداد واکسن وارد و به چه افرادی تزریق شده است. اولویت‌ها را برای تزریق واکسن و واکسیناسیون مشخص کند و به طور دقیق و روزانه به مردم توضیح دهد.

روحانی اضافه کرد: فعالیت های اقتصادی و کار و تولید باید با سرعت ادامه پیدا کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ