کد خبر: ۱۶۳۵۲۱
۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶

علت توقف نماد و تایید و ابطال معاملات دو روز پیش
از سوی فرابورس :

علت توقف نماد و تایید و ابطال معاملات دو روز پیش "وآیند و کرمان" اعلام شد

فرابورس درباره توقف نماد بانک آینده و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان که با تایید و عدم تایید معاملات دو روز پیش همراه بود ، توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی توقف نماد بانک آینده و سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان که با تایید و عدم تایید معاملات دو روز پیش همراه شد، سروش حق وردی مدیر نظارت بازار و بازرسی فرابورس توضیبح داد: پیشنهاد افزایش سرمایه هیات‌مدیره سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان و اصلاحیه مربوطه ساعت 12:09:27 و 13:31:31 از سوی شرکت در کدال قرار گرفت که با توجه به اینکه افشای اطلاعات در ساعت معاملاتی و نوسان نماد از منفی تا صف خرید ، نتایج بررسی‌‌ها با ظن انجام معاملات متکی به اطلاعات نهانی همراه شد و به استناد دستورالعمل ، معاملات سهام ین شرکت مورد تایید قرار نگرفت.

بانک آینده هم ساعت 19:21:42 اقدام به افشای اطلاعات مهم و مربوط به نتایج مزایده در کدال کرد که با ظن معامله متکی بر اطلاعات همراه شد اما از آنجا که در زمان تصمیم‌گیری برای عدم تایید، معاملات برای انجام عملیات پس از معاملات به سامانه پس از معاملات ارسال شده بود از لحاظ فنی قابلیت عدم تایید نداشت.

با این اوصاف تایید یا عدم تایید معاملات مانع از پیگیری‌های قانونی نمی‌شود و معاملات هر دو نماد "کرمان و وآیند" از زمان پیش از افشا اطلاعات تا ۱۴ دی‌ مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ