کد خبر: ۱۶۳۵۴۶
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶

بورس کالا دستور تغییر قیمت پایه شمش فولادی را نپذیرفت/ ارجاع به شورای عالی

بورس کالا دستور تغییر قیمت پایه شمش فولادی را نپذیرفت/ ارجاع به شورای عالی

قائم مقام مدیرعامل بورس کالا از عدم پذیرش تغییر قیمت پایه شمش فولادی خبر داد و گفت: درخواست وزارت صنعت به دبیرخانه شورای عالی بورس برای اتخاد تصمیم ارجاع داده می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رضا محتشمی پور قائم مقام مدیرعامل بورس کالا طی نامه‌ای خطاب به داریوش اسماعیلی معاون وزیر صنعت اعلام کرد: بازگشت به نامه ۱۶ دی همانگونه که در جلسه به استحضار رسید با عنایت به مصوبه ۱۷ تیر سال جاری شورای عالی بورس در روابط میان وزارت صنعت و ستاد تنظیم بازار با شرکت بورس کالا، قوانین و مقررات بازار سرمایه حاکم بر بورس های کالایی در رابطه با قیمت کالاها و محصولات، تایید معاملات، سقف رقابت حسب ضوابط مصوب مربوط مجری خواهد بود. در سایر موضوعات مشترک و مرتبط پس از برگزاری جلسات هماهنگی بین بورس کالا و وزارت صنعت، ضوابط پیشنهادی حسب مورد به سازمان بورس یا شورای عالی بورس برای بررسی و تصمیم در چارچوب قوانین و مقررات ارائه می شود.

براین اساس، موضوع نامه به بخش مربوطه در سازمان بورس و دبیرخانه شورای عالی بود جهت طرح و اتخاذ تصمیم در شورای عالی بورس ارجاع می‌شود.

بنابراین گزارش، معاون وزیر صنعت با تعیین قیمت پایه شمش فولادی در بورس کالا براساس ۷۰ درصد قیمت CIS ، زمان اعمال نرخ ها را امروز اعلام کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ