کد خبر: ۱۶۳۶۱۶
۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸

واعظی هم منتقد وزیر صنعت شد/ جلسه یکشنبه آینده و شایعه غیبت خودخواسته

واعظی هم منتقد وزیر صنعت شد/ جلسه یکشنبه آینده و شایعه غیبت خودخواسته

رئیس دفتر رئیس جمهور هم با انتقاد از رفتار مخرب وزیر صنعت از برگزاری جلسه در یکشنبه آینده خبر داد و برخی شایعات هم از غیبت خودخواسته وزیر در جلسه دیروز هیات دولت حکایت دارند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود واعظی هم از رفتار حاشیه و مخرب علیرضا رزم حسینی انتقاد کرد و در حاشیه جلسه دیروز دولت درباره اختلاف‌ نظر وی با وزیر اقتصاد و بورس کالا و تاکید بر دستوری بودن قیمت محصولات فولادی گفت: وزیر صنعت نباید موضوعی که باید در جاهای دیگر مطرح شود را در جلسه‌ با خبرنگاران مطرح می‌کرد . این کار خوبی نبود. به همکاران می‌گوییم نتایج را در اختیار مردم قرار دهند. مردم نباید شاهد اختلافات باشند.

وی ادامه داد: وزارت اقتصاد معتقد بورس کالا ، مسئول قیمت‌گذاری است اما وزارت صنعت هم بر این باور است کالاها باید با قیمت مناسب به‌ دست مصرف‌ کننده برسد. با این حال به دلیل سفر رزم حسینی ، مقرر شد یکشنبه آینده در جلسه ستاد اقتصادی دولت با حضور وی به این موضوع خاص پرداخته شود.

براساس این گزارش ، هر چند واعظی از سفر وزیر حاشیه ساز خبر داده اما اخبار تایید نشده حکایت از آن دارد که وی با انتقاد رئیس جمهور هم مواجه شده و به همین دلیل از حضور در جلسه عصر دیروز هیات دولت قهر و راهی کرمان شده است.

با این حال باید منتظر یکشنبه آینده بود و دید آیا اولا" قهر رزم حسینی صحت دارد یا خیر و دوما" نتیجه جلسه خاص ستاد اقتصادی دولت در مورد مواضع وی و قیمت گذاری دستوری چه می شود ؟

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ