کد خبر: ۱۶۳۶۵۹
۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰

سایپا ۱۰۰۰ اتوبوس درون‌شهری تامین می کند/ رونمایی از وانت جدید ۳ محوره
بنابراعلام مدیرعامل:

سایپا ۱۰۰۰ اتوبوس درون‌شهری تامین می کند/ رونمایی از وانت جدید ۳ محوره

مدیرعامل سایپا با امضای تفاهم‌نامه تامین ۱۰۰۰ اتوبوس درون شهری از اتکای وزارت کشور به توانایی تولید سالانه ۳ هزار اتوبوس و رونمایی از وانت جدید ۳ محوره در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد سلیمانی در مراسم امضای تفاهم‌نامه تامین ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری بین اتحادیه اتوبوسرانی شهری و سایپا گفت: این خودروساز در تولید خودروی تجاری رتبه اول را دارد به این جهت ظرفیت مناسبی در نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی وجود دارد که وزارت کشور و سایر نهادها می‌توانند از آن بهره ببرند.

وی افزود: تفاهم‌نامه تامین ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس درون‌شهری بین دو مجموعه سایپا است که ۵۰۰ دستگاه قرار است توسط سایپا دیزل و ۵۰۰ دستگاه دیگر توسط زامیاد تولید شود. اما قطعا ظرفیت مجموعه‌ها بیشتر از این است که در صورت سفارش وزارت کشور می‌توان در راستای تامین آن اقدامات لازم را انجام داد.

این مقام مسئول با اشاره به توانایی تامین اتوبوس‌های سفارش داده شده در سه نوع دیزلی، گازسوز و برقی ادامه داد: محصولات طبق استانداردهای جاری و ضوابط محیط‌‌ زیست است. برنامه‌ریزی شده تا سه ماه آینده حداقل ۲۰ درصد سفارش کلی را به وزارت کشور تحویل دهیم تا در مسیر نوسازی ناوگان حمل‌ و نقل گام برداشت.

سلیمانی با بیان اینکه سایپا در خودروهای تجاری پروژه‌های بزرگ و ملی دارد، عنوان کرد: به‌زودی وانت جدید سه محوره سایپا رونمایی خواهد شد و این آمادگی وجود دارد به درخواست تمام ارگان‌ها در راستای نوسازی و تامین ناوگان پاسخ دهیم. سایپا دیزل، زامیاد و ایران‌کاوه سالانه ظرفیت تولید ۳ هزار دستگاه اتوبوس را دارند از این رو، وزارت کشور می‌تواند سهم سایپا را در نوسازی ناوگان فرسوده حمل‌ونقل عمومی افزایش دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ