کد خبر: ۱۶۳۶۶۶
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰

تردد تهرانی ها از امروز در ۲۱۲ شهر زرد امکان پذیر است/ وضعیت ۳۱ مرکز استان
دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا:

تردد تهرانی ها از امروز در ۲۱۲ شهر زرد امکان پذیر است/ وضعیت ۳۱ مرکز استان

دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا با اعلام ۲۹ شهر نارنجی و قرمز از امکان تردد تهرانی ها در ۲۱۲ شهر زرد ایران و از امروز خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین قاسمی با اعلام اینکه وضعیت تهران از امروز زرد شده ، گفت: ساکنین تهران از امروز می توانند بدون نیاز به دریافت برگه تردد به ۲۱۲ شهر زرد ایران رفت و آمد کنند اما ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به 29 شهر نارنجی و قرمز از جمله 6 شهر استان مازندران (ساری ، آمل ، نکاء ، فریدونکنار و قائمشهر و بندر گز و کردکوی در گلستان ) همچنان ممنوع است .  

وی ادامه داد: طبق آخرین آمار ، ۲۳ شهر نارنجی و ۲۱۲ شهر هم زرد هستند.

مسعود  مردانی عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا هم با اشاره به اینکه برای نخستین بار وضعیت جدیدی با عنوان رنگ آبی یا کم خطر برای شهرها تعریف شده ، گفت : پس از گذر از وضعیت زرد ريال شهرها به یکباره به رنگ سفید نمی‌رسند و به وضعیت آبی خواهند رفت که به معنای از بین رفتن ویروس نیست .

براساس این گزارش در حالی منع تردد شبانه ۹ شب تا ۴ صبح همچنان برای مناطق زرد و مناطق آبی برقرار است که وضعیت امروز ۳۱ مرکز استان هم به شرح زیر اعلام شد که در آن 6 مرکز استان اهواز ، ایلام بوشهر، زاهدان ، قم و مشهد به رنگ آنی ، رشت و گرگان به رنگ نارنجی و ساری هم قرمز بوده و باقی استان ها هم زرد هستند .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام



 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ