کد خبر: ۱۶۳۷۹۴
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲

وزیر صنعت با ۱۸۰ درجه چرخش منکر شد/ من نبودم / مدافع سهامداران خرد ؟!
درباره محصولات فولادی :

وزیر صنعت با ۱۸۰ درجه چرخش منکر شد/ من نبودم / مدافع سهامداران خرد ؟!

وزیر صنعت بعد از چند روز سکوت و بدون عذرخواهی از فعالان بازارسرمایه ، ۱۸۰ درجه چرخشید و نه تنها منکر قیمت گذاری دستوری بلکه مدعی دفاع از سهامداران خرد شد !!!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا رزم حسینی که طی روزهای گذشته با مواضع غیرمنطقی و غیرکارشناسی ، حسابی خبرساز و با انتقاد رئیس جمهور و دیگر مسئولان و ... مواجه شده بود در مراسم روز ملی صادرات در اتاق بازرگانی حاضر شد تا بعد از چند روز غیبت و سکوت ، ظاهر شود.

وی در این مراسم با چرخش 180 درجه ایی و عقب نشینی از قیمت گذاری دستوری محصولات فولادی در بورس کالا و بدون معذرت خواهی از فعالان بازار سرمایه گفت: : این مراسم بهانه‌ای شد تا صادرکنندگان اعلام مشکلات و دولت رسیدگی کند اما به دلیل فرصت خدمت در وزارت صنعت ، امکان تبدیل وزارتخانه پیر و با ساختار بی انگیزه به سازمان نوپا، کوچک و کم کارمند نیست ولی سعی شده با همکاری و تعامل رئیس بانک مرکزی اقداماتی مختصر در مورد رفع تعهد ارزی و رفع اتهام از پرونده‌های صادرکنندگان شریف و متعهد انجام شود .

وی ادامه داد: نیازمند مشورت با بخش خصوصی بوده و در تمام حوزه ها این کار انجام می‌ شود . بر همین از صدور بخشنامه‌های خلق‌الساعه جلوگیری شده و سعی می‌ شود سیاست‌های صادراتی با ثبات تر باشد. شفاف سازی و اطلاع رسانی به موقع در دستور کار وزارت صنعت بوده و بنگاه خبرپراکنی هم نبوده و منعی برای انجام صادرات کالاها نیست.

رزم حسینی افزود: در خصوص محصولات فولاد هم به هیچ وجه موافق قیمت‌گذاری دستوری نیستم و نبوده‌ام و شیوه نامه مربوط به این صنعت از قبل توسط سرپرست وزارت صنعت به ستاد اقتصادی دولت ارایه شده بود. این درحالی است که قیمت پایه  اساسا در همه بورس های دنیا تعیین  می‌شود . لذا قیمت دستوری در کار نیست و مدافع سهامداران خرد هستیم .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ