کد خبر: ۱۶۴۰۳۱
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰

تعدیل مثبت ۱۴۸ ریالی هر سهم

تعدیل مثبت ۱۴۸ ریالی هر سهم "ورنا" با تقسیم سود زیرمجموعه غیر بورسی

سرمایه گذاری رنا از اثر ۱۴۸ ریالی تقسیم سود زیرمجموعه ۱۰۰ درصدی غیر بورسی در مجمع سالانه بر روی هر سهم این شرکت خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سرمایه گذاری رنا از اثر 148 ریالی تقسیم سود زیرمجموعه 100 درصدی غیر بورسی در مجمع سالانه بر روی هر سهم این شرکت خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.

براین اساس، مجمع سالانه شرکت توسعه سرمایه رادین برگزار و پس از بحث و بررسی، صورت های مالی شامل ترازنامه و حساب سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد و یادداشت های زمینه مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به شهریور به اتفاق آرا تصویب شد.

معاملات موضوع ماده ۱۲۹ اصلاحیه قسمتی از قانون تجارت مورد تصویب و تنفیذ مجمع قرار گرفت. مجمع ضمن رعایت مفاد مواد ۱۴۴، ۱۴۶ و ۱۴۷ اصلاحیه قانون تجارت، موسسه حسابرسی و خدمات مالی و مدیریت ایران مشهود را به عنوان حسابرس مستقل و بازرس اصلی شرکت و موسسه حسابرسی و خدمات مالی همیار حساب را به عنوان حسابرس مستقل و بازرس علی البدل برای سال مالی منتهی به شهریور سال ۱۴۰۰ انتخاب کرد. مجمع مقرر کرد مبلغ ۲۹۵۰ تومان به ازای هر سهم جمعاً مبلغ ۱۱۸ میلیارد تومان سود بین سهامداران تقسیم شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ