کد خبر: ۱۶۴۱۲۲
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳

شرط وزیر جدید خزانه‌داری آمریکا برای رفع تحریم‌های ایران

شرط وزیر جدید خزانه‌داری آمریکا برای رفع تحریم‌های ایران

وزیر خزانه‌داری آمریکا ، رفع تحریم‌های ایران را مشروظ به پایبندی کامل به تعهدات برجامی و توقف فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده در منطقه اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ژانت یلین با انتشار گزارشی درباره برجام اعلام کرد: ایران تنها در صورت پایبندی به محدودیت‌های وضع‌شده در برجام از رفع تحریم‌ها بهره‌مند خواهد شد و خزانه‌داری آمریکا فعالیت‌های مهم برای مبارزه با حمایت ایران از تروریسم و نقض حقوق بشر را ادامه می‌دهد.

دولت بایدن رویه سیاست حفظ و اعمال تحریم‌ علیه موسسات ایرانی که مرتکب نقض حقوق بشر می‌شوند را ادامه خواهد داد و قصد دارد با متحدان و شرکای آمریکایی برای مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران در منطقه همکاری کند.

هنگامی که صحبت از صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی به میان می‌آید باید اطمینان حاصل کنیم آنها چه کاری می‌توانند برای دستیابی کشورهای در حال توسعه برای سلامت عمومی و بهبود اقتصادی انجام دهند. آمریکابا همکاری متحدان اطمینان حاصل خواهدکرد این سیاست‌های سرمایه‌گذاری چگونه از امنیت جهانی حمایت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه که در عمل به وعده‌هابعد از خروج آمریکا از برجام ناکام مانده از ایران خواست فوراً به تعهدات برجامی برگردد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ