کد خبر: ۱۶۴۱۲۷
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۴

وزیر صنعت وقت حل مشکلات صنعت ندارد / درخواست افزایش قیمت
مدیرعامل شرکت غیر بورسی :

وزیر صنعت وقت حل مشکلات صنعت ندارد / درخواست افزایش قیمت

مدیرعامل شرکت غیر بورسی سیمان لامرد با اشاره به اوضاع نابسامان صنعت سیمان و انتقاد از وزیر صنعت ، خواستار افزایش قیمت این محصول شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ابراهیم غلام زاده درباره اوضاع نابسامان صنعت سیمان به تسنیم گفت: به نظر می رسد علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت وقت رسیدگی به مشکلات صنعت و تولید را ندارد و فعلاً تا پایان دولت مشغول عزل و نصب خواهد بود.

وی افزود: کارخانجات برای تامین قطعات به دلیل تحریم و قطع گاز و برق مشکل دارند. علاوه بر این هزینه حمل و نقل مواد اولیه و هزینه خرید قطعات چند برابر شده اما باید سیمان را ارزان بفروشند و سود بازار نامتوازن کنونیی فقط به جیب واسطه و دلال می رود.قیمت سیمان پاکتی در بازار به تنی 800 هزار تومان ( هر پاکت 50 کیلویی 40 هزار تومان ) رسیده و در این شرایط کارخانجات باید محصول را  تنی 337 هزار تومان بفروشند.

این فعال بازار سیمان ادامه داد: سالها سازمان حمایت اعلام می کرد به علت عرضه زیاد و تقاضای کم ،قیمت سیمان امکان افزایش ندارد ‌اما امروز که عرضه کمتر از تقاضا شده چرا اجازه افزایش قیمت سیمان را نمی دهند؟هر تن سیمان پاکتی در بازار بین 600 تا 800 هزار تومان بفروش می رسد و منطقی است که دولت با افزایش قیمت سیمان به 500 هزار تومان موافقت کند.

غلام زاده گفت: اگر دولت با اصلاح قیمت سیمان و افزایش قیمت هر پاکت 25 هزار تومان موافقت نکند در آینده نه چندان دور بسیاری از کارخانجات به مشکل برخورده و تولید سیمان حتی به نصف کاهش خواهد یافت. در نتیجه قیمت چند برابر گران خواهد شد. 

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ