کد خبر: ۱۶۴۱۶۱
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۴

عرضه سه واکسن ایرانی تا سال آینده + وعده شروع واکسیناسیون در بهمن
رئیس‌جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد:

عرضه سه واکسن ایرانی تا سال آینده + وعده شروع واکسیناسیون در بهمن

رئیس‌جمهور از تولید و عرضه سه واکسن ایرانی تا سال آینده و شروع واکسیناسیون در بهمن خبر داد و گفت: تا رسیدن واکسن ، باید دستورات بهداشتی همچنان رعایت شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: سال آینده سه واکسن کرونای ایرانی برکت،رازی و پاستور به مرحله تولید می رسد که امیدواریم برخی در فصل بهار و تابستان عرضه شود.تا پایان سال جاری غیر از واردات 16 میلیون دوز واکسن کواکس، راه‌های دیگر را هم دنبال می‌کنیم و سعی داریم واکسیناسیون در ماه جاری آغاز شود.

وی افزود: حداقل باید تا 6 ماه آینده با همین دقت پیش برویم و دستورات بهداشتی را رعایت کنیم تا واکسن برسد. واکسیناسیون هم دو مرحله دارد. اگر با موج جدید بیماری مواجه شویم به‌معنای تعطیلی بخشی از کسب و کارها،ایجاد مشکلات روحی در جامعه و اخلال در ارائه خدمات به مردم است و شرایط برای کنترل اوضاع دشوار می‌شود.

روحانی ادامه داد: اگر کوچک‌ترین غفلت و اهمال برای چند روز صورت گیرد، سرایت و بستری و مرگ‌ومیرها افزایش می‌یابد و دچار مشکل می‌شویم. از وزارت راه و سایر مسئولین می‌خواهم در فرودگاه‌ها و مبادی ورودی مراقبت شود تا از مسافران جدیدی که از خارج به ویژه از اروپا آفریقا وارد می‌شوند آزمایش کرونا به عمل آید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ