کد خبر: ۱۶۴۱۷۳
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۵

پیش بینی عجیب از ریزش و صعود بزرگ بیت کوین با ستاره شناسی !
فعال تیک تاکی مدعی شد:

پیش بینی عجیب از ریزش و صعود بزرگ بیت کوین با ستاره شناسی !

فعال تیک تاکی در ادعایی عجیب پیش بینی کرد بر اساس علم ستاره شناسی ، طی سه ماه آینده بیت کوین ریزش و صعودی بزرگ خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، فعال تیک تاک نیویورکی که تاکنون یک میلیون مخاطب دارد، مدعی شد می توان با استفاده از الگوهای نجومی مسیر حرکت بیت کوین را پیش بینی کرد.

وی با این ادعا که زحل در حال عبور از مشتری بوده، هفته قبل توانسته بود روند اصلاحی بیت کوین که از ۱۱ ژانویه شروع شده بود را پیش بینی کند. به طوری که از ارزش بیت کوین از رکورد ۴۲ هزار دلاری عقب نشست .

بر اساس این گزارش، وی ادعا می کند می تواند مسیر قیمت ها را پیش بینی کند اما نمی خواهد مخاطبان از آن به عنوان توصیه مالی استفاده کنند. چرا که شرایط افراد با هم متفاوت است .

به گفته وی ، مشتری نماینده بیت کوین و زحل ، بیانگر محدوده مقاومتی است. در حالی که صعود قبلی این رمز ارز برای بسیاری تحلیلگران مالی کماکان غیرقابل توضیح است ،معامله گران بدون هیچ دلیلی در حال خرید بیشتر آن هستند. با اتکا به همین عطش برخی نهادهای مالی انتظار دارند قله های جدیدی در انتظار بیت کوین خواهد بود.

طبق پیش بینی سیتی گروپ و جی پی مورگان،باید منتظر بیت کوین ۳۱۸ و ۱۴۶ هزار دلاری بود.

بر اساس پیش بینی این منجم از پایان ماه جاری میلادی نشانه های خوبی مشاهده می شود و وضعیت در فوریه و مارس (بهمن و اسفند) از همه بهتر است اما به نخظر می رسد از اواسط مارس ، دور اصلاحی دیگر آغاز و در ماه می ( اردیبهشت) صعودی شود .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ