کد خبر: ۱۶۴۲۲۹
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۶

پیش‌بینی تولید ۳۵۰۰ محصول جدید خوروساز بورسی در سال آینده
مدیرعامل خبر داد:

پیش‌بینی تولید ۳۵۰۰ محصول جدید خوروساز بورسی در سال آینده

مدیرعامل خوروساز بورسی از آغاز فروش محصول جدید این شرکت تا پایان سال جاری خبر داد وگفت: پیش‌بینی می شود ظرفیت تولید دیگنتی برای سال آینده به حدود ۳۵۰۰دستگاه برسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن در خصوص برنامه‌های توسعه محصولات این شرکت بورسی به اقتصادآنلاین گفت : این مجموعه دو محصول سواری دیگنیتی و فیدلیتی داردکه امیدواریم با تیراژ بالا تولید شوند. قطعا به دنبال یک ماشین سدان هم هستیم که تا سال آینده عرضه کنیم.راهکار پیش‌بینی شده برای توسعه محصولات این است که به یک برند خاص وابسته نباشیم تا دچار مشکلات گذشته نشویم.

وی افزود: در رابطه با خودروهای تجاری هم همین مسیر را طی می‌کنیم. در زمینه اتوبوس هم احتمالا تا پایان سال جاری مسائل اولیه را حل می کنیم و سال آینده وارد بازار اتوبوس خواهیم شد و خودروهای تجاری مسافری را در قالب شرکت اسنا در برنامه داریم.

این مقام مسئول ادامه داد: محصولات عموما با 20درصد داخلی‌سازی وارد بازار می‌شود اما امیدواریم برای فیدلیتی به بالای 57 تا 60درصد و برای دیگنیتی به 30درصد برسد.

علیمرادلو درباره برنامه فروش و تحویل دیگنیتی گفت: قبل از پایان بهمن اولین عرضه‌ها را خواهیم داشت و تحویل هم همان زمان انجام می شود. پیش بینی شده برای سال آینده 3500دستگاه دیگنیتی تولید شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ