کد خبر: ۱۶۴۲۸۲
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۷

بایدن فرصتی برای بهبود روابط آمریکا با ایران است / بازنگری در سیاست‌ها
فرمانده سنتکام:

بایدن فرصتی برای بهبود روابط آمریکا با ایران است / بازنگری در سیاست‌ها

فرمانده سنتکام با اشاره به ادامه تهدیدهای ایران در منطقه گفت: روی کار آمدن بایدن فرصتی برای بهبود روابط واشنگتن و تهران بوده و بازنگری در سیاست‌های کاخ سفید ضرورت است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از دیفنس وان، فرانک کنِث مک‌کنزی با اشاره به ادامه تهدیدهای ایران در منطقه گفت: تحلیف دولت بایدن فرصتی برای بهبود روابط واشنگتن و تهران است. لذا بازنگری سیاست‌های کاخ سفید ضرورت دارد.

وی افزود: بر خلاف نگرانی‌های برخی تحلیلگران نظامی و امنیتی، نه تنها ایران در روزهای پایانی ترامپ به هیچ هدف آمریکایی در منطقه مستقیماَ حمله نکرد بلکه توانست بازیگران نیابتی در عراق و دیگر بخش‌های منطقه را مدیریت کند. البته همه آن گروه‌ها مستقیماََ تحت فرماندهی و دستور تهران نیستند.

مک‌کنزی ادامه داد: تعداد نظامیان ناتو و دیگر کشورها از تعداد نظامیان آمریکایی در افغانستان کمتر است اما سنتکام هنوز دستور جدیدی در این رابطه دریافت نکرده است. برخی طرح‌های دولت ترامپ ادامه پیدا خواهد کرد. توافق‌ آبراهام که روابط دیپلماتیک و تجاری بین اسرائیل و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس را عادی‌سازی کرده موجب نگرانی ایران شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ