کد خبر: ۱۶۴۳۰۴
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۷

برنامه های مدیرعامل ایران‌خودرو برای آینده و ثبت دو رکورد تولید

برنامه های مدیرعامل ایران‌خودرو برای آینده و ثبت دو رکورد تولید

مدیرعامل ایران‌خودرو با اعلام اینکه طراحی و تولید موتور سه استوانه و گیربکس شش‌سرعته در دستور کار قرار دارد از ثبت دو رکورد جدید خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فرشاد مقیمی در مراسم تحویل خودروهای طرح نوسازی ناوگان سواری کرایه بین‌شهری با اعلام آمادگی برای تولید و عرضه ون مسافری گفت: با ارتقای موتورهای کنونی و طراحی و تولید موتورهای کم‌مصرف، علاوه بر کاهش آلایندگی به دنبال کاهش مصرف سوخت و اقتصادی کردن فعالیت خانوارهای دارای خودروهای کار از جمله تاکسی هستیم.

وی افزود : با همتی که در نهضت داخلی‌سازی تولید ایجاد شده، می‌توانیم سرمایه‌گذاری در این بخش را با سرعت بیشتری دنبال کنیم.با ارتقای موتور EF۷ کاهش یک لیتری مصرف بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش محقق خواهد شد. طراحی و تولید موتور سه استوانه و گیربکس شش‌سرعته از دیگر برنامه‌های ایران‌خودرو است.

این مقام مسئول ادامه داد: روز گذشته رکورد سال ۹۷ با تولید بیش از ۴۲۳ هزار دستگاه خودرو در شرایط تحریمی و کرونایی شکسته شد و ۳۰ آذر سال جاری هم از رکورد تولید سال ۹۸ عبور کردیم.

مقیمی گفت: در حوزه تولید خودروهای تجاری و سنگین هم جهش قابل توجهی داشته‌ایم و در دو ماه اخیر ۷۲۰ دستگاه و به اندازه تولید کل سال گذشته محصول واگن‌هود تولید کرده‌ایم. جمع تولیدات دو ماه گذشته ایران‌خودرو دیزل ۹۰۰ دستگاه از جمله ۱۰۰ دستگاه اتوبوس بعد از ۹ سال توقف خط تولید بوده است.

وی افزود: در روزهای آینده از کشنده‌ جدیدی هم رونمایی می کنیم که نشان از تحول در این بخش دارد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ