کد خبر: ۱۶۴۳۱۲
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۷

اقدام جدید نماینده مجلس سیلی زن : عذرخواهی از مردم و تشکر از سرباز !
بعد از دو سه ادعای متناقض رخ داد:

اقدام جدید نماینده مجلس سیلی زن : عذرخواهی از مردم و تشکر از سرباز !

نماینده مجلس سیلی زن بعد از دو سه ادعای متناقض ، دست به انتشار فیلمی زد و به جای عذرخواهی از سرباز از وی تشکر و از مردم پوزش خواست !

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی‌ اصغر عنابستانی که با زدن سیلی به صورت سرباز وظیفه و سپس اعلام دو سه ادعای متناقص و متفاوت ، حسابی خبرساز و حاشیه شده در اقدامی دیگر ، دست به انتشار فیلمی زد و به جای عذرخواهی از سرباز از وی تشکر و از مردم پوزش خواست .

این نماینده سبزوار گفت: طی چند روز گذشته از طرف دلسوزان و بزرگان ، مرتب دعوت به صبر و سکوت شدم تا ابهامات برطرف شود اما متأسفانه هر لحظه بر ابهامات اضافه شد. بنابراین مجبور شدم ماوقع را در سایت و رسانه‌ها منتشر کنم.

از یکایک مردم عزیز که به هر دلیلی دچار جریحه دار شدن احساسات شده اند ، عذرخواهی می‌کنم.

کاملاً بدیهی است برای اجرای قانون بین افراد جامعه هیچ تفاوتی وجود ندارد. هیچ شأنی به جز خدمت‌گذاری به مردم و مطیع قانون بودن قائل نیستیم. به همین دلیل از سربازی که قانون را اجرا کرد و مانع از خودرو به خط‌ ویژه شد، تشکر می‌کنم.

ممکن است برای هر کسی اتفاق افتاده باشد که با شنیدن توهین عصبانی شود. ما همه انسان هستیم و ممکن است در برابر توهین دچار خطا شویم. با این وجود باید بیشتر مسلط می‌بودم و در همین حد عصبانیت نیز برای کار اشتباهی بود که مجدداً عذرخواهی می‌کنم . از مردم حوزه انتخابیه که روزهای سختی را می‌گذراند و شرمنده آنها نیز شدم، عذرخواهی می‌کنم.

مردم عزیز بدانند ما خاک پای همه آنها و خاصه مدافعان وطن عزیز هستیم.

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۸
0
0
پاسخ
اقای نماینده از مدیر عامل شرکت سبزوا اقای فرهانی چه خبر
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ