کد خبر: ۱۶۴۳۲۹
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۸

تالار حراج باز از شنبه هفته آینده در بورس کالا راه اندازی می شود

تالار حراج باز از شنبه هفته آینده در بورس کالا راه اندازی می شود

مدیر عملیات بازار شرکت بورس کالا از زمان راه اندازی تالار حراج باز برای مبادله کالاهایی که به زمان رقابت بیش تر نیاز دارد، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس یعقوبی از راه اندازی تالار حراج باز از ساعت ۱۴:۳۰ شنبه ۱۱ بهمن برای مبادله کالاهایی که به زمان رقابت بیش تر نیاز دارد، خبر داد و گفت: در ابتدا این تالار برای معاملات یکجا در نظر گرفته شده که در ادامه سایر کالاها و محصولات نیز به این تالار اضافه خواهد شد.

وی افزود: زمان های سبز (پیش گشایش)، زرد (مظنه یابی) و آبی (زمان های توقف) در تالار حراج باز مانند سایر تالارها انجام می شود اما زمان قرمز (رقابت) این تالار متفاوت از سایر تالاها است. در زمان قرمز تالار حراج باز که یک دقیقه است اگر سفارش خریدی با قیمت بالاتر از سفارش های موجود ثبت شود، مجدد زمان قرمز یک دقیقه تمدید می شود و این فرآیند ادامه پیدا می کند تا زمانی که سفارش قیمت بالاتری در یک دقیقه پایانی ثبت نشود و به این ترتیب بالاترین قیمت باقی مانده در سیستم به عنوان خریدار شناخته می شود.

یعقوبی با بیان اینکه زمان یک دقیقه در تالار حراج باز حسب نظر ناظر تالار قابل تغییر است، ادامه داد: امکان حضور کارگزار نماینده خریدار و فروشنده در تالار حراج باز با هماهنگی قبلی فراهم است تا امکان مذاکره در حین معامله برای آنها وجود داشته باشد.

زمان بندی شروع تالارها

زمان بندی انجام معاملات

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ