کد خبر: ۱۶۴۳۳۰
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۸

زیست شبانه شهر تهران تصویب شد / توضیح درباره مخالفت پلیس
رئیس شورای شهر :

زیست شبانه شهر تهران تصویب شد / توضیح درباره مخالفت پلیس

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تصویب مصوبه شهر بیدار درباره مخالفت پلیس گفت: انتظار می رود با تغییراتی، نیروی انتظامی و هیات تطبیق پس از بررسی مجدد اعلام موافقت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، محسن هاشمی با اشاره به تصویب مصوبه شهر بیدار و مخالفت پلیس با مشکلات امنیتی زیست شبانه گفت: امیدواریم با تغییرات اعمال شده در این طرح، نیروی انتظامی و هیات تطبیق پس از بررسی مجدد اعلام موافقت کنند.

وی افزود: جلسه شورای شهر تهران به دلیل بررسی و تصویب لوایح مرتبط به عوارض شهری یکی از پر بارترین جلسات بود. همچنین دو طرح و لایحه مربوط به تهران بیدار یا همان زیست شبانه و تخفیف‌های ویژه شهرسازی جهت ساخت هتل مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و اعضای شورا نظرات‌ را مطرح کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: طرح شهر بیدار مربوط به زیست شبانه است که بر اساس آن قرار است چند نقطه از شهر که دچار شب مردگی و دارای فضای مناسب برای این امر هستند انتخاب شوند تا مورد استفاده قرار گیرند که باعث می شود به اهداف مورد نظر فرهنگی دست یابیم و شب مردگی در شهر از بین برود.

هاشمی گفت : درباره مشکلات پارک حاشیه‌ای در پایتخت، برخی شهروندان از جمله کسبه و برخی صاحبان املاک و ارگان‌های دولتی از فضاهای عمومی شهر به عنوان فضای اختصاصی استفاده می‌کنند که غیرقانونی بوده و جرم تلقی می‌شود.شهرداری و ناجا اقتدار لازم در برخورد با این موضوع را نداشته که باید برطرف شود.

وی افزود:‌ اکثر نقاط تهران سند مربوطه را برای شهرداری دارد ولی برخی بر اساس این اسناد شکایت می‌کنند و دادگاه می‌روند که بخش حقوقی شهرداری پیگیر این گونه امور است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ