کد خبر: ۱۶۴۳۵۴
۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۸

چهار شرکت دیگر فرابورسی با انتقال از بازار توافقی به تابلو قرمز رفتند

چهار شرکت دیگر فرابورسی با انتقال از بازار توافقی به تابلو قرمز رفتند

چهار شرکت دیگر با لغو اصلاحات مرتبط با ایجاد تابلوی توافقی بازار سوم به تابلو قرمز بازار پایه فرابورس منتقل و درج نماد شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، با لغو بند ۵ صورتجلسه ۲۱ اسفند سال گذشته هیات مدیره سازمان بورس درخصوص اصلاحات مرتبط با ایجاد تابلوی توافقی بازار سوم و به استناد ماده ۳۶ قانون احکام دائمی برنامه های توسعه و موافقت کمیته درج شرکت فرابورس، شرکت های قند تربت حیدریه، سرمایه گذاری لقمان، سرمایه گذاری افتخار سهام و اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان از ۷ بهمن با نمادهای "قتربت، ولقمان، وفتخار، گنگین" در گروه قند و شکر، سرمایه گذاری ها و هتل و رستوران به عنوان دویست و پنجاه و سومین، دویست و پنجاه و چهارمین، دویست و پنجاه و پنجمین و دویست و پنجاه و ششمین نماد در تابلو قرمز بازار پایه درج شدند.

ناشران درج شده در تابلوی قرمز تا زمان پذیرش در یکی از تابلوهای بورس تهران یا فرابورس در این تابلو معامله خواهند شد و قابل انتقال به تابلوهای زرد و نارنجی نخواهند بود. معاملات اوراق بهادار شرکت های درج شده در این تابلو صرفاً طی یک جلسه معاملاتی در هر هفته و بصورت حراج پیوسته در محدوده دامنه نوسان یک درصدی نسبت به قیمت پایانی در آخرین جلسه معاملاتی قبل، قابل انجام است. انجام معاملات برخط به استثناء انجام معاملات برخط گروهی توسط کارگزاران در نمادهای معاملاتی مربوط به ناشران درج شده در این تابلو مجاز نیست.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ