کد خبر: ۱۶۴۳۶۲
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۸

اقدام شرکت بورسی
ویژه اقشار آسیب پذیر دارای سهام عدالت ایجاد شد:

اقدام شرکت بورسی "پرداخت" در سامانه حمایتی ثبت نام و احراز هویت سجام

سامانه حمایتی مشمولین سهام عدالت ویژه سهامداران تحت پوشش کمیته امداد و دریافت‌کنندگان یارانه نقدی توسط به‌پرداخت ملت و اپراتور آی‌ تی‌ ساز و با همکاری سپرده گذاری مرکزی ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت به‌پرداخت ملت و اپراتور آی‌ تی‌ ساز با همکاری سپرده گذاری مرکزی، سامانه حمایتی مشمولین سهام عدالت ویژه سهامداران تحت پوشش کمیته امداد، مددجویان بهزیستی و دریافت‌کنندگان یارانه نقدی ایجاد کردند.

در این سامانه که با هدف امکان دسترسی اقشار آسیب پذیر به منافع سهام عدالت ایجاد شده ، بیش از نیمی از هزینه های ثبت نام و احراز هویت الکترونیک سجام توسط اپراتور آی تی ساز پرداخت و مابقی نیز توسط مشمولین پرداخت می شود .

همچنین امکان دسترسی به این خدمت از طریق همراه هوشمند در اپلیکیشن سکه و یا مراجعه به سامانه سجام یا سامانه سهام عدالت و استفاده مستقیم از خدمت احراز هویت ویژه مشمولین سهام عدالت آسان‌سازی شد.

اپراتور آی‌تی‌ساز پیش از این با افزایش ظرفیت دفاتر پیشخوان و رونمایی از سامانه همراه هوشمند (نخستین سامانه بر پایه فناوری هوش مصنوعی جهت دریافت خدمات از نزدیک‌ترین دفتر پیشخوان دولت بصورت آنلاین)، گام نخست را برای ارائه این خدمت برداشته بود.

حال در جدیدترین خدمت ارائه‌شده از سوی این اپراتور با هماهنگی سپرده‌گذاری مرکزی و همکاری شرکت به‌پرداخت ملت، دسترسی اقشار آسیب‌پذیر جامعه به سامانه‌های سجام و سهام عدالت و نقدشوندگی این سهام برای توانمندسازی این اقشار تسهیل شده است.

بدین ترتیب، کافی است این دست از مشمولین بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق سامانه همراه هوشمند و انتخاب گزینه‌ ویژه مشمولین سهام عدالت در این اپلیکیشن یا از طریق سایت سجام یا سهام عدالت نسبت به فراهم‌آوردن دریافت سود سهام عدالت ، دریافت وام ، خرید، فروش، توثیق، واگذاری و نقل و انتقالات سهام بصورت آنلاین اقدام کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
پاسخ
شماروبخدا امکان ویرایش از مستقیم به غیر مستقیم سهام عدالت رومهیا کنید بخدامردم مردن از نگرانی ونداشتن توانایی مدیریت سهام عدالت
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ