کد خبر: ۱۶۴۳۶۴
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۸

اقتصاد ایران بهتر شده / وعده بازگشت سریع به تعهدات برجام و دفاع تمام قد از وزیر
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت:

اقتصاد ایران بهتر شده / وعده بازگشت سریع به تعهدات برجام و دفاع تمام قد از وزیر

رئیس جمهور با اشاره به اینکه با رفتن ترامپ فشار حداکثری شکست خورده و فعالیت های اقتصادی ایران بهتر شده ، وعده بازگشت سریع به تعهدات برجامی داد و دفاع تمامی قد از وزیر ارتباطات کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حسن روحانی در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به افول جنگ اقتصادی دشمن،گفت: با رفتن ترامپ جنایتکار و شرور، فشار حداکثری شکست خورده و رو به پایان است. شرایط بین‌المللی با یکی دو ماه قبل کاملا متفاوت است و فعالیت های اقتصادی ایران بهتر شده است.

وی افزود: به غیر از چند کشور، همه دنیا با صدای واحد از آمریکا می خواهد به تعهدات بازگردد و هر زمان کاخ سفید به تعهدات پایبند باشد، ایران هم برمی گردد. اروپایی ها وعده دادند و عمل نکردند. تهران صبر کرد . صبر جمیل !

رئیس جمهور ادامه داد: در شرایط اقتصادی و کرونایی ، برخی بنگاه‌ها تعطیل شده و صدا و سیما هم نشان می دهد! اینکه نمی‌شود برخی برای مشکلات چرتکه بندازند و هورا بکشند. همه با هم هستیم. برای انتقاد از دولت آزاد هستند. برخی منتقدان دولت هم آزادی و مصونیت دارند. گاهی اوقات تشویق هم می‌شوند! اما حامیان دولت گاهی نه آزادی دارند نه مصونیت!


روحانی افزود: از وزیر ارتباطات تشکر می‌کنم. کسی را برای افزایش پهنای باند نمی‌توان محاکمه کرد.پهنای باند یعنی مبارزه با فساد! این دستور روحانی بود. پس ومرا محاکمه کنید.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ